۱۳۹۱ آذر ۱, چهارشنبه

چهارپاره – 93 / فلسطینی‌ها برای ما می‌میرند؟



(1)
علی اکبر محتشمی، دبيركل سابق كنفرانس حمايت از انتفاضه فلسطين و از فعالان سیاسی اصلاح طلب، سه سال پیش به صراحت گفته بود: «من نمي‌دانم دولت چه قدر به لبنان و فلسطين كمك مي‌كند اما شما هزينه جنگ هشت‌ساله را بررسي كنيد، پس براي جلوگيري از چنين جنگي و جلوگيري از اينكه دوباره هزينه و خسارت سنگيني به كشور وارد شود به فلسطين كمك مالي داده مي‌شود تا در مقابل اسرائيل بايستد.»(+)
.
این یعنی: ما از فلسطینی ها برای مشغول کردن اسرائیل و دور نگهداشتن‌اش از ایران، حمایت مالی می‌کنیم.
اسمش می شود جنگ نیابتی؛ نه؟
.
(2)
وحید یامین‌پور، فعال رسانه‌‌ای اصولگرا و مجری سابق یک برنامه تلویزیونی، امروز نوشته: «معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین می‌گوید همه سلاحهای موجود در باریکه غزه، از فشنگ تا موشک ساخت ایران و متعلق به ایران است. جالب است نه... زماني مي گفتيم رابطه ما با امريكا رابطه ي گرگ و ميش است ...  تمام شد. وقتي تو با دست ديگران هزاران كيلومتر دورتر از مرزهاي كشورت، دشمنت را زمين‌گير مي كني ديگر ميشي نيستي كه از گرگ مي ترسد.»(+)
 .
این یعنی: ما از فلسطینی ها برای مشغول کردن اسرائیل و دور نگهداشتن‌اش از ایران، حمایت تسلیحاتی می‌کنیم.
اسمش می شود جنگ نیابتی؛ نه؟
.
(3)
خیلی خوب است که این حرف ها به صراحت گفته می‌شود. توی همین حرفهاست که شعار دفاع از حق و مستضعف بی‌فروغ می‌شود؛ همه چیز، تا حد امکان، واضح می شود؛ واقعی می شود: «پول می دهیم تا دشمن را معطل کنند؛ عین یک طعمه، عین یک قربانی؛ این «سیاست» است.»
.
(4)
فلسطینی‌ها ابزارهای خیلی مظلومی هستند.
.

.
کامنت‌ها در پلاس(+)
.

۳ نظر:

  1. فلسطینی ها (شهروندان ناسازگار اسرائیل)مظلوم نیستند.آنها چندین دهه است ازعرب های پولدار (وچند دهه ای است ازحاکمان برایران)پول می گیرند تا برای همین قبیل کارها بچه دار شوند .تعجب نکنید واقعا همین طور است.

    پاسخحذف
  2. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  3. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف