۱۴۰۳ مرداد ۲۲, دوشنبه

سومین پرونده در کمتر از ۱۱ ماه + به روزسانی

 

 

 


 

.
 گزارش به همراهان




دیروز (دوشنبه، ۲۲ مرداد) ابتدا تلفنی و سپس با ابلاغیه رسمی برای دفاع از اتهام انتسابی (تبلیغ علیه نظام) به دادسرای زنجان احضار شدم.




اول وقت امروز رفتم دادسرا. متوجه شدم مصداق شکایت این توییت بوده است! در توضیح برای بازپرس محترم نوشتم که مبنا، این تحلیل بوده از رویکرد "رژیم صهیونیستی" به نتیجه انتخابات در ایران؛ که پیروزی سعید جلیلی (با توجه به سابقه و نتیجه عملکرد محمود احمد‌ی‌نژاد در متحد کردن جهان به نفع اسرائیل) برای اسرائیل مطلوب‌تر بود و این‌که با پیروزی مسعود پزشکیان، اسرائیل اسماعیل هنیه را فردای تحلیف در تهران ترور کرد تا حامیان خود را پشت سر خودش به صف کند (نقل به مضمون).
من زیر همان توییت به منبع این تحلیل هم اشاره کرده بودم.

طبیعتاً بازپرس تصمیم می‌گیرد که ادامه روند این شکایت به کدام سمت برود؛ دادگاه برای محاکمه یا منع تعقیب و تمام.

از آبان ۱۴۰۱ تاکنون (حدود ۲۱ ماه گذشته)، این چهارمین پرونده‌ای است که علیه من تشکیل می‌شود که یکی (مهر ماه سال گذشته) به محکومیت قطعی منجر شد.





روز شنبه، بیست و هفتم مرداد

 

 برای پرونده چهارم، قرار "منع تعقیب" صادر شد.
در متن حکم برای من معلوم شد که شاکی اداره کل اطلاعات استان بوده است.


 




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر