۱۳۹۱ مهر ۲۴, دوشنبه

عکس سیاه و سفید - 128



.
خاش، سیستان و بلوچستان، 1353
.
.
اگر تصویر را نمی‌بینید، اینجا(+) را کلیک کنید
.
.
.

۱ نظر:

  1. کافه کتاب،داستان های کوتاه شما را منتشر می‌کند

    با سلام

    کوتاه عرض می‌کنم:

    از این تاریخ به بعد،کافه پذیرای داستان های کوتاه شماست.هر وقت مایل بودید،داستان‌های خود را به ایمیل c.ketab@gmail.com بفرستید و عنوانش را بگذارید «برای انتشار در وبسایت».

    نکاتی که خوب است در این زمینه گفته شود:

    -داستان‌ها را حتی‌المقدور زیر ۱۵۰۰ کلمه بنویسید؛اما در نهایت کافه کتاب داستان‌هایی که کیفیتا مناسب‌اند را،هر چند کلمه که می‌خواهد باشد منتشر خواهد کرد.چرا که کافه معتقد است نویسنده نباید وقت نوشتن حواسش به این‌گونه حساب-کتاب‌ها باشد.

    (اگر نمی‌دانید چطور و با چه نرم‌افزاری باید کلمات داستانتان را شماره کنید،داستان را بفرستید این‌جا می‌شمریم.ضمن این‌که ۱۵۰۰ کلمه،حدودا دو صفحه‌ی آچار می‌شود.)

    -کافه کتاب داستان‌های شما را دست‌کاری نمی‌کند و هرچه که باشد،عینا منتشر خواهد شد.

    -کافه در انتخاب آثار آزاد است؛اما قطعا تصمیمش را به صاحب اثر خواهد گفت.

    -سعی کنید یک عکس مناسب برای داستان‌تان پیدا کنید.اگر داستانتان عکسی نداشته باشد یا عکسش به نظر کافه،مناسب نباشد،کافه کتاب عکسی را برای آن در نظر خواهد گرفت.

    -هر عزیزی که مایل باشد عکسش و هم‌چنین آدرس وبلاگش همراه با داستان منتشر شود،اطلاعات و یا عکس لازم را همراه با داستان به ایمیل بفرستد.

    -در وهله‌ی اول کافه کتاب معتقد است باید هویت افراد و کاربران به مانند دنیای بیرون،در این محیط مجازی هم مشخص و واقعی باشد،اما اگر خانم یا آقایی به هر دلیلی حاضر به انتشار نامش نیست،اجباری در کار نیست.یک اسم کاربری برای خود انتخاب کنید که داستان‌تان با آن منتشر شود تا مثلا اگر بار دیگری داستانی از شما منتشر شد،ملت بدانند که این شخص همان فلانی‌ست که فلان داستان را نوشته بود.غرض این است که اگر هویت واقعی‌تان بر ما معلوم نیست،حداقل شما را به یک نام مجازی بشناسیم.

    -اگر داستان‌تان در کافه کتاب منتشر شد،خوب است به هر طریقی که می‌دانید کافه را در معرفی و اشتراک‌گذاری آن،یاری دهید.انتشار پست مربوطه در صفحه‌ی فیس‌بوک یا گوگل‌پلاس‌تان از کارهایی‌ست که می‌تواند کمک‌حال کافه باشد.

    www.cketab.com
    کافه کتاب | کتابخانه الکترونیکی

    پاسخحذف