۱۳۸۹ دی ۱۹, یکشنبه

خاکریزی که خود مهم ترین هدف است


... اینک ۳۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و بقایای فکری دین‌زدایی و روحانیت‌ستیزی که در بهار هوشیاری مردم ایران، چون مارهای افسرده سر در خاک انتقام فرو برده بودند، در پاییز بداخلاقی‌های سیاسی و اختلافات سلیقه‌ای، پوست‌اندازی کرده و سر برآورده‌اند و خاکریز به خاکریز جلو می‌آیند و شاهدیم که پس از توهین و تهمت به سران روحانی عرصه سیاست در ۳۰ سال گذشته، به فضلا، علما و مراجع قم رسیده‌اند. تأسف‌آور است که این بار برای توهین و تهمت، لباس رشیدی مطلق‌ها را درآورده و خرقه دوستی و ارشاد پوشیده‌اند، رندانه با چراغی که دروغ را اخلاق، تهمت را مبارزه و توهین را جهاد می‌دانند، مزوّرانه پشت خاکریزی پناه گرفته‌اند که مطمئناً آخرین و بالاترین هدف آنها خواهد بود (+)
.
آخرین فراز یادداشت امروز هاشمی رفسنجانی به مناسبت سالگرد 19 دی؛ قیام 33 سال قبل مردم قم علیه توهین روزنامه اطلاعات به امام خمینی

۱۲ نظر:

  1. یه جورایی فکر میکنم وا روحانیتی که مدتیه رفسنجانی سر داده، خیلی شبیه وااسلامای و واعدالتای جبهه مقابلشه. نمیدونم اگه مثلن آقاتهرانی یارسایی رئیس جمهور بودن واویلای هاشمی ایندفعه برای چی بود؟

    پاسخحذف
  2. حمید جان! مگر رفسنجانی گفته که جریان مقابل روحانی نداره که شما آقا تهرانی یا رسایی رو مثال میاری؟ به نظر من در این یادداشت مهم ترین مساله همین فراز آخره که نشون می ده رفسنجانی این جریان را با برنامه تر از اونی که نشون می دن، می دونه و معتقده رهبری هدف اصلی این جریانه

    پاسخحذف
  3. خوب یادمه یه زمانی همین آقای هاشمی رفسنجانی خودش را عین اسلام می دانست و چه بسیار افرادی که به خاطر نقد عملکرد وی به زندان افتادند و سختی کشیدند . عملکرد دولت سازندگی اش هم شهره عام و خاص است . مدیرانش هم که همگی خان و خان زاده بودند و رفتار متفرعنانه داشتند ؛ اصلاً مردم را آدم حساب نمی کردند . یادمان باشد در اوایل دهه 1370 عملکرد همین جناب هاشمی بود که بسیاری از مردم برخی شهرها را به خیابان کشاند و اعتراضات خیابانی شکل گرفت و هکذا ... حاشیه های خانواده اش را هم یک بچه 5 ساله خبر دارد . خداوکیلی خیلی رو داری !!! کدام روحانیت ؟ مگر روحانیتی هم گذاشته ای ؟
    جناب معینی عزیز ! هر کس سلامت داشت مورد تأیید است و هرکس با هر رتبه و جایگاهی که دچار فساد شد رفتنی است . این قاعده طبیعت و زمین است .

    پاسخحذف
  4. بابا این حرفا ول کنید، احمدی نژاد
    تازگیا حرفای بهتری در مورد حقوق انسانها
    زده(خبر دارید؟)

    پاسخحذف
  5. ناشناس عزیز! به نظر من بهترین نام و عنوانی که برای هاشمی استفاده شده همان "شناسنامه انقلاب" است! من رفتار متفرعنانه رفسنجانی را منکر نیستم همچنان که رفتار مشابه بسیاری را که به لطف همراهی سیاسی با جریان غالب، مصون از دشنام و توهین و تهمت هستند ... وجدان خودتان را قاضی کنید ببینید این حرف که "مدیرانش هم که همگی خان و خان زاده بودند و رفتار متفرعنانه داشتند" چقدر منصفانه و عادلانه هست؟ ... حالا رفسنجانی نعمتی شده برای کسانی که از قبل تخریب او می خواهند در سیاست تجارت قدرت کنند ... ناشناس! همه رفتنی اند، حتی کسانی که شما در مخیله تان نیز اجازه نقدشان را به خودتان نمی دهید

    پاسخحذف
  6. سیامک جان! بابا اون حرف ها رو ول کن

    پاسخحذف
  7. هیچ نظام سیاسی با هیچ فردی عقد اخوت نبسته است . این دلیل نمی شود فردی که به اصطلاح شما شناسنامه انقلاب ! است تیشه بردارد و به ریشه همان نظام بزند خواه آگاهانه خواه ناآگاهانه . مگر مردم از بازداشت شهرام جزایری خوشحال نشدند ؟ پس چه شد که فرزندان آقای هاشمی فراری اش دادند ؟
    مردم در انتخابات سال 84 به احمدی نژاد رای دادند چون نفر مقابلش هاشمی بود . مطمئن باش اگر هر فرد دیگری هم بود همان فرد رای می آورد چون همین مردم از رفتار هاشمی و مدیرانش خاطرات تلخی داشتند .

    پاسخحذف
  8. ناشناس عزیز! باید هم همین طوری باشد. همه جا هم همین طور است. فقط یک نکته: شما "انقلاب" را یک موجودیت زلال و معصوم تلقی نکنید که باعث شود انتظار داشته باشید شناسنامه اش هم چنین باشد! شهرام جزایری یک پروژه سیاسی بود؛ چرا به حیف و میل ها در بنیاد مستضعفان در دوره رفیق دوست – به رغم گزارش تحقیق و تفحص مجلس – رسیدگی نشد؟ چون تهش پروژه سیاسی برای تخریب رقیب نبود! این شمایید که می گویید در فرار جزایری فلانی ها دست داشتند؛ چرا هیچ مرجع رسمی این را اعلام نمی کند؟ شایعه هم مالیات ندارد ... با پاراگراف آخرتان کاملا موافقم ولی از منظری متفاوت

    پاسخحذف
  9. مرجع رسمی تر از مناظره موسوی و احمدی نژاد . پرونده هاشمی و اطرافیانش خراب تر از این است که امثال جنابعالی بتوانی پاکش کنی پس لطفاً به خودت زحمت نده .
    جناب معینی ! یا واقعاً خوابید که بعید می دانم و یا خودتان را به خواب زده اید . حداقل مطمئنم که شما خوب می دانید پشت پرده فرار شهرام جزایری چه کسانی بودند . در مورد سایر پرونده هایی هم که اشاره کرده اید این نکته ترجیع بند است که همگی در زمان هاشمی اتفاق افتاد . اما وجدان را اگر قاضی کنیم همین الان معاون اول رئیس جمهور هم در امان نیست ، در واقع با فضای خوبی که ایجاد شده هیچ فاسدی حداقل در نزد افکار عمومی در امان نیست . ای کاش باقیمانده باند هاشمی در قوه قضائیه هم برملا می شدند تا آن موقع می دیدیم که چه کسانی فاسد هستند ؟ احمدی نژاد را اگر صد بار هم بتکانی که البته تکاندند یک 2 ریالی حرام و مال مردم پیدا نمی کنی اما اگر دوست داری می توانم چند مورد از همین سبزها را اشاره کنم !

    پاسخحذف
  10. بنده بر خلاف شما دسترسی به پرونده هاشمی رفسنجانی ندارم. حرف بی سند و مدرک هم که مالیات ندارد، از قضا به کار رای آوردن هم می آید ... واقعا خیال می کنی احمدی نژاد را تکانده اند؟ ماجرای عدم صدور حکم شهرداری اش برای تهران به کدام پرونده مربوط بود؟! البته این ها را هم ما شنیده ایم

    پاسخحذف
  11. تو که گفتی حرف بی سند و مدرک نمی زنی ! ان شاء ا... شایعه هم که نمی کنی !!! ضمناً پرونده امثال هاشمی رفسنجانی نزد افکار عمومی است نه بنده . اگر با چشم بصیرت خوب نگاه کنی می بینی البته به شرط این که خودت را به خواب نزده باشی !!!
    راستی یه سوال : در انتخابات مجلس ششم چه کسانی بودند که آبرو و حیثیت هاشمی را بردند و مجبورش کردند با فضاحت از نمایندگی مجلس استعفاء دهد ؟ فکر کنم اسامی خیلی از آنها الان در جبهه سبزها باشد با این تفاوت که الان سینه چاک هاشمی هستند نه دشمنش .

    پاسخحذف
  12. چشم بصیرت را فقط شما دارید ... آزادی بیان و شایعه و بی مدرک حرف زدن را هم ... چرا مدام از این شاخه به آن شاخه می پرید؟ اگر مساله ات درباره نظر شخص من درباره جو سازی های اکبرگنجی ها در انتخابات مجلس ششم است، کاش دسترسی به آرشیو آن روزهای هفته نامه پیام زنجان داشتی تا ببینی من نظرم چه بوده! ... هنوز هم معتقدم اکبر گنجی و عباس عبدی در آن سال اشتباه کردند در صبح امروز سعید حجاریان ... در "سبز" کسی سینه چاک کسی نیست و این امتیاز بزرگ ماست

    پاسخحذف