۱۳۸۹ دی ۱۸, شنبه

این قوه مجریه اوجب واجبات است


جنتي در خطبه‌هاي نماز جمعه دیروز تهران:
یک - درخواست از نمایندگان برای عدول از وظایف نمایندگی در حمایت از دولت: "اين وزير مي‌خواهد كار كند و بايد شبانه‌روزي تلاش كند تا هدفمند كردن يارانه‌ها درست پيش رود و يك سوال شما گاهي ۱۰ ساعت و يا ۲۰ ساعت از وقت او را مي‌گيرد و بايد از معاونين و مشاوران مختلف خود موضوع را جويا شود تا بتواند در مجلس از خود دفاع كند و بعد هم آن آقا بگويد ما قانع نشديم. آيا بايد با دولت اين كار را كنيم؟"
.
دو- انتقاد از حکم یک دادگاه در حمایت از "روزنامه دولت": "يك بچه شهيدي آمده حرف‌هايي را در مورد يك مجرم فراري كه بيشترين جرم را در فتنه مرتكب شده،‌ مطرح كرده است و متاسفانه عليه او حكم دادند و گفتند شلاق بزنيد و زندانش كنيد"
.
تبصره: "يك بچه شهيد" همان مدیرمسوول روزنامه ایران است ... "یک بچه شهید" به این معنی نیست که ایشان فقط "بچه ی یک شهید" است، به این معنی است که ایشان "بچه ی خوب یک شهید" است
.
نتیجه گیری: "این" قوه مجریه در رأس امور است ... "این" قوه مجریه بچه شهید دارد ... "این" قوه مجریه اوجب واجبات است ... این قوه نور چشم است .. عصای دست است ... همه چیز است ... "این" قوه مجریه اصلا خود ِ خودشه؛ چیز دیگری است
.
.
سه – حیرت از آرامش مردم پس از شروع اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها: "یكي از استانداران مي‌گفت كه ما براي آن روز بانك سيار و نانوايي سيار درست كرده‌ بوديم تا اگر پول‌هاي بانكي را بيرون كشيدند، ما بلافاصله به آن بانك پول تغذيه كنيم و يا اگر مثلا يك نانوايي از آرد و نان خالي شد به سرعت به آن نان بدهيم. عده اي نيز دلخوش كرده بودند و خيال مي‌كردند واقعه اي مثل واقعه قبلي به وجود مي‌آيد و فتنه از سر گرفته مي‌شود ولي صدها، ‌هزاران و ميليون‌ها آفرين بر شما مردم كه آب از آب تكان نخورد؛ چراكه فهميديد اين طرح به نفع شماست ... "
یادآوری – ... تنها یک سال قبل از انقلاب سال 57 به ایران می گفتند "جزیره ثبات" ... آقایان! چرا با تاریخ قهرید؟

۳ نظر:

  1. بهتر که قهرن.. شاید معجزه ای بشه !!

    پاسخحذف
  2. سلام، خدا قوت
    فوق العاده مي نويسيد. ساده، شيوا، سرشار. پاينده باشيد

    پاسخحذف
  3. مهتا! دودش به چشم کسی غیر خودمان می رود؟

    --
    ناشناس ... از لطف تان ممنونم

    پاسخحذف