۱۳۸۹ فروردین ۲۸, شنبه

آقایان! لطفا توپ را بیندازید توی زمین خودتان

خبر (+): رئیس جمهور مدتی پیش اعلام کرد که یک عالم تهرانی به من خبر داده است که به زودی در تهران زلزله می آید و لازم است مردم از گناهان خود توبه کرده و در حد امکان از شهر خارج شوند. در همین رابطه شنیده ها حاکی از آن است که عالمی که به احمدی نژاد خبر وقوع زلزله در تهران را داده است ،آیت اله خوشوقت از علمای صاحب نام و عارف برحق و استاد اخلاق در تهران است. در همین رابطه گفته می شود آیت اله خوشوقت چندین شب است در مسجد خود نسبت به وقوع زلزله هشدار می دهد و مردم را به خروج از تهران و دعا و توبه از گناهان دعوت می کنند. روز گذشته هم آیت اله صدیقی در خطبه های نماز جمعه به احتمال وقوع زلزله در تهران اشاره کرد و تاکید داشت که یک عالم تهرانی از وی خواسته که مردم توبه عمومی کنند. آیت اله صدیقی در خطبه های روز جمعه تاکید کرد که افزایش فساد اخلاقی در جامعه یکی از مهمترین دلایل وقوع زلزله در تهران است. وی از مردم و نماز گزاران خواست برای رفع بلا دست به دعا ببرند.
*
من نمی دانم، و لابد خیلی های دیگر، که آیا اصلا درست است که مردم را این شکلی از گناه کردن و توبه نکردن بترسانند؟ میلیاردها خرج هزاران ساعت برنامه رادیو تلویزیونی و ده ها دستگاه و حوزه و دانشگاه ریز و درشت دینی و فرهنگی و مذهبی و صدها ضربه شلاق و سال ها زندان در همه این سال ها، و بعد به جای این که بگردند ببینند کجای مدیریت فرهنگی "نظام اسلامی" اشکال داشته که متاع معصیت ارزان است و متاع "قربت الی الله" مهجور، توپ را به زمین "مردم" می اندازند که چی؟! که "مردم" بیایید توبه کنید تا عذاب الهی نازل نشود و تازه از بین همه گناهان کبیره و صغیره دامن بدحجابی و زنا را گرفته اند و کسی از مردم نمی خواهد که "توبه عمومی" کنند از دروغ، از توهین، از تهمت، از کم و گرانفروشی، از امر به منکر، از نهی از معروف و از غیبت که "اشد من الزنا"ست! ... آن وقت فکر نمی کنند با طرح این مسائل بهانه برای شبهه افکنی فراهم می شود؛ جوان ها نمی پرسند که چرا سال هاست در بسیاری از کشورها که مفاسد اخلاقی بیداد می کند خبری از زلزله نیست؟ نمی پرسند پس خانه ی امن از زلزله و تخریب، مجوز مفاسد اخلاقی است؟ نمی پرسند چرا در قبل از انقلاب، تهران را زلزله ویران نکرد؟
*
"علی"، شاه کلید "پاکی" را جای دیگری آدرس داد وقتی که برای مالک اشتر نوشت: "من در مواردی متعدد از رسول خدا شنیدم که می فرمود: "هیچ امتی به پاکی و قداست نخواهد رسید اگر حق ضعیف آن امت از قدرتمندش بدون گرفتگی زبان (و لکنت) گرفته نشود".
*
پ.ن: یادآوری موضع گیری های سیاسی آیت الله خوشوقت؛ "لیست رایحه خوش خدمت را تبلیغ كنید" (+) / آیت الله خوشوقت در خشکسالی سال 78 هم گفته بود که دلیل این خشکسالی، رأی مردم به خاتمی و نادیده گرفتن تمایل علما به آقای ناطق بوده است

۴ نظر:

  1. مایه ی تاسف اینه که عده ای که باور می کنند کم نیستند.
    خیلی خوبه که قسمت هایی از آیه یا حدیث و... را در متن می آرید.
    "من همیشه نقل خود را با سند همراه می گویم/ تا که دیگر خردلی هم در دلی باقی نماند شک"
    اخوان ثالث

    پاسخحذف
  2. اینا باید خودشون تو صف اول توبه باشن

    پاسخحذف
  3. یهو یاد دخترهای دبی افتادم،آی که اگه زلزله هم بخواد بیاد باید بخاطر مردهای غیرتی این مرز و بوم باشه...نمیدونم فیلم تیکن رو دیدی یا نه؟درباره شبکه قاچاق دخترها و خرید و فروششون هست...یک تیکه هست که دخترها رو میارند وسط مثل گوسفند و کارگزارها سرشون معامله میکنند،خیلی این صحنه رو دوست داشتم

    پاسخحذف
  4. یکعده احمق این مردم رو ساده گیر آوردند حتما" همشون از طویله داوود احمدی نژادبه وقوع زلزله پی بردند. حالا دوباره کدوم پیامبر به خواب کودومشون رفته خدا عالم ؟اگه گناهی هم باشه گناه این طایفه دروغگو است. بیچاره مردم تهران بیچاره تر بقیه مردم ایران.

    پاسخحذف