۱۳۹۰ تیر ۲۵, شنبه

یعنی رابرت مرداک دشمنی ... چیزی ندارد!؟


پرده اول: امپراتور رسانه ای جهان، روبرت مرداک، بابت اقدام خبرنگاران یکی از نشریاتش در هک کردن پیام های تلفنی شهروندان انگلیسی و پرداخت رشوه به ماموران پلیس، روزهای سختی را سپری می کند. جدای از آن که ناچار شده تعطیلی خودخواسته پرتیراژترین هفته نامه روزهای یکشنبه انگلیس را بعد از یک و نیم قرن انتشار، بپذیرد و نتواند پای معامله جدید خود برای خرید شبکه اسکای برود، دیروز استعفای یک مدیر ارشد تشکیلات خود را پذیرفت و حالا باید از آمریکا عازم انگلیس شود تا درباره کاری که زیردستانش کرده اند، توضیح دهد.
.
پرده دوم: وزیر آموزش و پرورش ما بهتر از رابرت مرداک مشکلاتش را حل می کند ... مثل آن روزی که "فیلم" کتک زدن وحشیانه دو دانش آموز توسط معلم شان را از اساس حاشا کرد و با بیان اینکه فضا و جو مناسب در آموزش و پرورش، آمریکا و اسرائیل را وادار کرده که بروند و فیلم دروغین بسازند، از همه فرهنگیان بابت فیلم مشکوک و ساختگی تنبیه دانش‌آموزان که در شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنتی پخش شده، عذرخواهی کرد!
.
پرده سوم: کسانی که تا حالا متوجه نشده اند داشتن (جور کردن) "دشمن" چه مزایایی دارد، لابد یک چیزی شان می شود
.
.
.

۲ نظر:

  1. "تلخک می نویسد" در گودر نوشته:



    این قیاسی که کردین، قسمت پررنگش که به چشم میاد، اون عملی‌ه که دو گروه انجام دادن و مستحق مجازاتند به خاطرش، که ازین لحاظ خیلی متفاوتند و طبعا نوع برخورد با اون‌ها هم فرق می‌کنه؛ ازین جهت شاید قیاس خوبی نباشه؛ هرچند که منظور شما ازین دو مثال نوع برخورد مسئولین با اشتباهات غیر قابل بخشش، زیر دستاشون بوده

    پاسخحذف