۱۳۸۹ تیر ۱۰, پنجشنبه

35


ده تیر، مصادف با یک جولای، برابر است با:
نخستین تلقیح آزمایشی واکسن آبله توسط ادوارد جنر در 213 سال قبل
تصویب نهایی طرح عمليات براندازي دولت مصدق با نام عمليات " آژاكس " در آمريكا و انگليس و در 57 سال قبل
تولد پرنسس دیانا در 49 سال قبل
امضای معاهده عدم تكثير تسليحات هسته اي (ان پي تي) توسط ایران در 42 سال قبل
امضای قرار داد اتمی ايران و امريكا در 36 سال قبل
برقراری روابط ديپلماتيك مجدد ميان ايران و فرانسه در 22 سال قبل
امضای دور جدید تحریم های مصوب سنا علیه ایران توسط رییس جمهور آمریکا؛ همین امروز
روز صنعت و معدن در تقویم جمهوری اسلامی
و
تولد من در 35 سال قبل! ... حالا درست من سی و پنج سال را "ندارم"!

۲۵ نظر:

  1. قبول که سی و پنج سال را "ندارید" اما چه خوب که سی و پنج سال شما را دارد.
    تولدتان مبارک!

    پاسخحذف
  2. سلام
    می خواستم بگویم:پس کاشکی 10 تیررا مثل سلسله های پادشاهی حذف می کردیم ازتقویم با این همه بلایی که سرمان آمده؛ که درآخرین سطر متوجه میلاد مبارک حضرت عالی شدم؛ وفهمیدم که چرا نباید هیچ تاریخی را حذف کرد! چون که درآ؛ن تاریخ حتماً انسان هایی زاده شده اند با آرزوهایی که بتوانند مدعی بشوند مثلاً: "من امروز 35 سال را دارم" ونه برعکس آن را. خیلی خوب شده که دنیا صاحب توهم شده درمقابل خیلی های دیگر که بخوبی تونیستند.یا...هو

    پاسخحذف
  3. یک بار یک طنز نویس گل آقا در معرفی خودش نوشته بود: وقتی من به دنیا اومدم جنگ چهانی دوم شروع شد!!! ... تولدتون مبارک آقای معینی عزیز

    پاسخحذف
  4. ......چشم تا بازکنیم،
    عمرمان میگذرد،
    ماهمه همسفریم.



    تولدتون مبارک

    پاسخحذف
  5. آقاي معيني عزيز
    تولدتان مبارك
    ما به انسان هايي مانند شما كه شريف ، به دور از هيجان ها و خرد مدار مي نويسند نياز داريم و مي باليم.
    سلامت و پاينده و پدر خوب مهشادتان باشيد.

    پاسخحذف
  6. به به مهندس عزیز تولدت مبارک. سالیان یادی شاد و سلامت و زنده باشی البته در جایی که ظلم قتل دروغ و تجاوز نباشد.

    پاسخحذف
  7. باشینی اوجا توت
    آق آتین نالی اته ییمده دیر
    قارالدیم
    قیزاردیم
    گویردیم
    باشینی اوجا توت
    تیکه تیکه منی ساتدون
    من اتمیش ایل دی کی اولموشم
    وگولله نین بوش یئری آنلیودادیر
    باشینی اوجا توت .


    سلام
    برادر تولدت مبارك
    پيوسته در اوج باشي

    پاسخحذف
  8. راستش من هم مدتی است که نسبت به این افزایش سال های عمر وسواس بدی پیدا کرده ام. می ترسم. شتابزده می شوم. انگار کارهای نکرده زیادی دارم و فرصت لحظه به لحظه کمتر می شود. بحث سن و سال که وسط می آید استرس پیدا می کنم و خلاصه هرچیز دیگری که شما هم احتمالا بتوانید تصورش را بکنید.

    با این همه گمان می کنم دست کم سالگرد تولدتان را بتوان تبریک گفت: مبارک باشد

    پاسخحذف
  9. اگر ما دوتا کنار هم بایستیم کی باور می کنه همسن باشیم.بس که من پیر شدم و شما ماشاللا جوون موندی.
    تولدت رو به خودم و به خودت و به همه اونایی که دوستشون داری و دوستت دارن تبریک می گم .

    پاسخحذف
  10. سلام
    تولدتان مبارک. امیدوارم که تولد 35 سالگی وبلاگتان را نیز روزی ببینیم

    پاسخحذف
  11. سلام جناب آقای معینی؛
    سالروز تولدت رو صمیمانه تبریک میگم.
    راستش همه اون مناسبت ها رو که نوشته بودی ( به جز آخریش ) همزمانی تولد دیانا رو با تولد شما بران جالب بود.
    شخصیت دیانا برام خیلی قابل احترام هستش.
    به قول صادق عزیز امیدوارم تولد 35 سالگی وبلاگت رو جشن بگیریم.
    امیدوارم همیشه در کنار خانواده محترمت با خوبی و خوشی روزگار رو سپری کنید.

    وقت خوش

    پاسخحذف
  12. سلام
    تولدتان مبارک
    از منهای سی و پنج به صفر آمدید چون هر سالروز تولد یک آغاز نو است .
    امید است چندین سی و پنج دیگر پشت سر بگذارید،با امید و سرشار از مهر .
    ببخشید که من با تاخیر آمدم، در یک سفر کاری بودم و دسترسی به اینترنت برایم میسر نبود.
    دوباره تولدتان هزار بار بر شما و خانواده عزیزتان مبارک باد.

    پاسخحذف
  13. FASSANEH! ... و مهر دوستان نادیده مهربانی چون شما را دارم؛ گنجی بزرگ ... ممنون

    Dalghak.Irani! خوبی از خوب بودن های شماست. چقدر شادم به زنده بودن در یادتان

    علی! ممنونم عزیز

    لی! سپاس بزرگوار

    مارال! "همسفریم" ... درود که به یادید

    سوفیا! کاش که چنین باشم ... مهرتان را شکر

    محمد! شدیدا ممنون!

    کیارش! جایی که می گویی اسمش بهشت نیست؟! ... ممنونم عزیز

    سیما! ممنونم، پاینده باشی

    امید! چه زیبا بود؛ شعر و آرزویت ... یاشاسین، ساقول

    ناشناس! رفیق همراه ناشناس! سپاس

    آرمان! این حس خیلی همه گیره، باور کن. گاهی شدیدا دردآور و حسرت زا ... یادت را شکر می کنم

    هومن! من هم اگه ریش بذارم پیرتر نشون می دم خب! جادوی جوانی در دل است ... ممنون که دوستم داری

    صادق! می شود سال 1417 ... دوره! ... ممنونم عزیز

    رامین! حالا کلی دیگه مناسبت بود سانسورش کردم. من هم احترام زیادی به دیانا قائلم، حتی قبل از این که بدانم هم تولد بوده ایم! ... ممنون از تبریکتان

    پیرفرزانه عزیز! یادتان را شکر. هر جا که هستید ما انرژی مثبتتان را می گیریم شما هم دریافت کنید یاد خوبتان را در دلمان ... ممنونم

    پاسخحذف
  14. خوب دیر آمدن بهتر از هرگز نیامدن است(خودم رو می گم)
    تولدتون مبارک. ایشالا 135 سالگی!
    اضافه کنید 10 تیر روز جشن تیرگان را و روز بزرگداشت مقام نویسندگان در ایران باستان و روز آرش و ...
    اتفاقا شما از امروز 35 سالگی را با کمی مخلفات شامل تعدادی روز و ماه دارید...
    سایه تان سبز و پایدار

    پاسخحذف
  15. هزار و يك روزنه۱۱ تیر ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۱۱

    با تاخير تولدتون مبارك آقاي معيني عزيز:)

    پاسخحذف
  16. جیم انور! ممنون بابت اطلاعاتی که دادی؛ چه مناسبت های دوست داشتنیی ... یادت را شکر

    هزار و یک روزنه! ... خواهش می کنم عزیز ... سپاس

    پاسخحذف
  17. من بهاري ام، شما تابستوني، يكي دیگه خوشرنگ مثل پاییز هزار رنگ و .... همه روزها روز خدا هستند. زیاد مهم نیست کی اومدی؟ مهم اینه که اثرگذار باشی، که هستی. مهم اینه که خدا ما رو قابل دونسته و وجود بخشیده. تولدت مبارک.

    پاسخحذف
  18. مبارك است. به نظر مطلبي بنويس تا بداني در ازاي اين 35 سال كه نداري چه داري؟

    پاسخحذف
  19. سلام دوست عزیز .شنیدی ده تیرهای روسی سالها پیش از جمله اسلحه های کمری رایج بوده ؟ با این ده تیرت تا حالا هزاران تیر شلیک کردی به قلب دشمنان آزدی و قلم .

    تولد تولد تولدت مبارک .ارادتمند شما

    فرزند همین آب و خاک

    پاسخحذف
  20. حسین آقا! چه برداشت خوبی ... ممنونم از لطفت

    حامد عزیز! پیشنهاد خیلی خوبی کردی ... ممنونم

    رفیق عزیز! ده تیر روسی؟!!! ... خاک وچووک!

    پاسخحذف
  21. مبارکه. سی و پنج سال رو هم دارین و هم ندارین. ولی واسه چند لحظه می‌شه خوش‌بین بود و فکر کرد دارم همه‌ی اون سالا رو
    من تا به حال دو تا دوست و اشنای دیگه هم داشتم که تولدشون دقیقا با من یه روز بوده

    پاسخحذف