۱۳۸۹ اردیبهشت ۳۰, پنجشنبه

خدای او ... خدایگان اوین


خنده ... خندیدن ... خنداندن ... لبخند؛ همه و همه "سخت" می شود؛ وقتی مثلا می خوانی "نوری زاد" را در زندان به قصد کشت زده اند و تو آن قدر ضعیفی که کاری از دستت بر نمی آید؛ جز نخندیدن، نخنداندن و شاید بغضی در گلو و اشکی بر گوشه چشم و چند سطر، "نوشتن". دارم فکر می کنم در آن لحظه های مشت و لگد، خدا، خدای نوری زاد، بر آن خدایگان مشت و لگدِ زندان، چرا رحم نکرد که بدانند "اوین"، و همه زندان ها بشرساز، فقط مال همین دنیاست؟
*
آپ دیت دوم: بی انصافی است خوشی شنیدن خبر دیدار شخص دادستان تهران را با نوری زاد و پناهی بروز ندهیم؛ هر چند سخت است، خیلی سخت که باور کنیم "محمد نوري‌زاد از سلامت جسماني خوبي نيز برخوردار است (+)" وقتی همسر نوری زاد به نقل از او گفته باشد "سه روز دیگر بیایید جنازه مرا ببرید"

۱۱ نظر:

  1. عجیب به دلم نشسته این لقب "حر جنبش سبز" برای این آزادمرد ...

    پاسخحذف
  2. در ستايش آزاده گي اين بزرگ مرد چه مي توان گفت ؟

    پاسخحذف
  3. درود بر نوريزاد، كه به قول ميرحسين عزيز، تاوان حقگویی اش را میپردازد.

    وای بر کسانی که هر گونه ظلمي را روا می دانند و جواب قلم را با زندان و سرکوب و شکنجه می دهند.

    پاسخحذف
  4. من یه طرح دارم.هنوز اونقدر ناتوان نیستیم.بهم بگید با کی باید مطرح کنم؟لطفا"زود.کسی هست که برای اطلاع رسانی سریع یه طرح باهاش تماس بگیرم؟من منتظرم

    پاسخحذف
  5. من منتظرم.تلاش برای حفظ آرامش ممکنه ولی برای سکوت غیرممکن وبی نتیجه اس.من پای کامپیوتر نشسته ام و منتظر جواب شمام.ممکنه اگه نتونم راهنمایی درستی بگیرم یه فکر خوب رو خراب کنم

    پاسخحذف
  6. براي اينكه خيلي فرق هست بين اعتقاد قلبي و واقعي داشتن به خدا يا خدا خدا كردن هاي مصلحتي و هر كاري خواستن كردن به اسم خدا!!



    شهرزاد

    پاسخحذف
  7. ک . غ. عزیز! برام یه ایمیل بفرست
    moeeni_m@yahoo.com

    پاسخحذف
  8. سلام
    تازه آقاي ابطحي هم مورد سوئقصد قرار گرفته در زير بازارچه شهر ري كه جان سالم به دد برده.

    پاسخحذف
  9. ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم...

    پاسخحذف
  10. http://www.facebook.com/photo.php?pid=30596610&id=1431577850

    پاسخحذف
  11. "ای تویی که کتک زدنت تفریح است و هیچ واکنشی بر نمی انگیزد"
    اول که اینو دیدم فکر کردم برای نوری زاد نوشته شده و به جهت سرزنش خودمون.کمی پایینتر اصل مقاله چیز دیگه ای می گفت.اما واقعا" از کدوم واکنش گفته بود؟!
    من منتظرم

    پاسخحذف