۱۳۸۹ خرداد ۲۳, یکشنبه

قاطیّت




خبر: رفسنجانی در جلسه مجمع تشخيص مصلحت نظام گفته (+): اتفاقي كه در مراسم سالگرد امام در حرم اتفاق افتاد، انصافاً از آن نوع كارهاي نامعقول بود ... من آن روز در اتاق انتظار، خدمت مقام معظم رهبري نشسته بودم، مي‌ديدم ايشان ناراحتند. يك وقت كه حسن آقا پيشنهاد صلوات داد و صداي بسيار بلندي از جمعيت به گوش رسيد كه برخلاف آن شعارها، يك دفعه انبوه جامعه، در آنجا صلوات فرستادند. رهبري معظم انقلاب، خوشحال شدند. به من گفتند ببين، اين جمعيت است، نه آن صدايي كه از يك معدودي در مي‌آيد. جمعيت وفادار است. قبل از سخنراني حسن آقا رنجيده بود. مي‌خواست صحبت نكند. باز همان جلوي من بود كه رهبري معظم به ايشان گفتند كه مناسب نيست شما صحبت نكنيد. مردم انتظار دارند از شما مطالبي بشنوند. و ايشان را ترغيب كردند كه بروند. ... مقام معظم رهبري هيچ وقت حسن آقا را جلوي مردم نبوسيده بودند آنهايي كه اين را مي‌ديدند، بايد درس مي‌گرفتند، مي‌فهميدند، اين يك اشاره‌اي داشت، خوب ايشان در اين حد، اين‌گونه رمزگونه نظرشان را اعلام كردند. من مي‌بينم بعد از آن هم، همان‌هايي كه محرك اين جمعيت بودند، هنوز دارند مقاله مي‌نويسند، سخنراني مي‌كنند، تحريك مي‌كنند، اين چه چيزي است؟ ...
*
تأمل: آن همه تعریف و تمجید سایت ها و خبرگزاری های اصولگرا از آن اتفاق و حالا این ... ! یادتان هست همین چند روز قبل دهخدای جدید درباره "قاط" (+) چی نوشته بود؟

۹ نظر:

  1. فکر کنم همه از ما بهتران دارند به نتیجه می رسند که سید حسن رو بکنند ریس جمهور آینده تا این مشکلات جامعه را هم کمی جمع و جور کنند./یک حس

    پاسخحذف
  2. salam va khaste nabashid
    man ettefaghi link shodam be weblogetoon
    va ettefeghi ham khondam ke 7 sal zaheran zanjan boodid
    man motevvalllede unjam albate unja zendegi nemikonam faghat dost dashtam yani ye kam konjkaviye mikhastam beporsam ahle unjaeed ya ... bebakhshidaa vali man be sheddat donbale yeki migardam ke betonam bahash sohbat konam az dard hayi ke to delame barash begham ye joor ham zaboon mikham

    پاسخحذف
  3. Yagmur عزیز! خودت هم خسته نباشی ... من خیلی بیشتر از هفت سال زنجان بوده ام! من هفت سال توی پیام زنجان کار کردم. می تونی به عنوان زنجانی روم حساب کنی

    پاسخحذف
  4. اسم این پست چرا عوض شد؟خوب بود که.

    پاسخحذف
  5. با توجه به درخواست "مکرر" بینندگان ! تیتر به حالت اول برگشت داده شد!

    پاسخحذف
  6. آقای معینی،بنظرم جدیدا زیاد قاط میزنید...حیف است به خدا!
    کلی چیز از شما یاد گرفتم،پس لطفا قاط نزنید...

    نمی دانم اصلا میشود قاط نزد؟اما بنظرم تنها راه حل اش این باشد که سینه هایی که پر از راز هستند باز بشوند،ای کاش امثال کروبی که تهدید به افشاگری میکنند زبان باز کنند...

    پاسخحذف
  7. امان از این سیاست!
    اینا دیگه کین؟!!!

    پاسخحذف
  8. به نظر شما آقای هاشمی راست میگوید و یا بوسه رهبری (...) - سانسور کامنت توسط مدیر وبلاگ!

    پاسخحذف