۱۳۸۹ فروردین ۳۰, دوشنبه

عکس سیاه و سفید - 12

*
*

عکس سیاه و سفید - 11

۸ نظر:

  1. دیروز متوجه شدم موبایلم میشه عکس یاه و سفید بگیرم.. اینقدر ذوق کردم.. از بس دوست داشتنی هست

    پاسخحذف
  2. سارا(یکبار دیگر قلم)۳۰ فروردین ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۳۱

    قالب نو مبارک

    پاسخحذف
  3. مبارک باشه.به جای قالب نمیشه یه کلمهءدیگه ای گفت؟حالا من فعلا"میگم زمینه.زمینهءقبلی وبلاگتون شمالی بود(خیس,سبز.اما این یکی کویری(طلای خاک وخورشید);البته هر کدو م زیبایی خودشونو دارن.

    پاسخحذف
  4. عکس دوم.
    (با خودم قرار گذاشته ام وشنبه ها که عکس سیاه و سفید هست بیام و یکیشو انتخاب کنم! تقریبا به کیسی هم مربوط نیست!!:دی!)
    قالب قبلی خیلی دوست داشتنی بود. یه جورایی اصلا خاطره شده بود ولی اینم قشنگه نه به قشنگیه قبلی!
    مبارکه!

    پاسخحذف
  5. از توجهت ممنونم زودیاک. قالب قبلی یه هفت ماهی عمر کرد؛ من همیشه دنبال قالب سه ستونی بودم که اینو پیداش کردم. این اواخر به فکرم رسید اگه قالبو عوض کنم شاید فیلتر چی ها از شرطی شدن خارج بشن و هر ماه یه بار فیلتر نکنن!

    پاسخحذف