۱۳۸۸ اسفند ۸, شنبه

"علمای اسلام! به داد اسلام برسید"


وقتی یک "آدم ربا"، که در کارنامه به قدر کافی سیاهش، افتخار استقبال از یک آدمکش بی رحم را هم به ثبت رسانده، به بهانه دفاع از "اسلام"، فتوای جهاد می دهد، علمای اسلام کجا هستند تا به داد اسلام برسند؟ "آبروی اسلام" که چنین بازیچه دیکتاتور تروریست پروری قرار گرفته که خود را امیرالمومنین مسلمانان جهان می داند، نمی ارزد به یک خط بیانیه، نیم سطر فتوا، دو کلام مصاحبه؟
*


اول: همه شواهد نشان می دهد که امام موسی صدر در لیبیِ قذّافی ربوده شده (+)
دوم: قذّافی از بمب گذار لیبیایی هواپیمای مسافری آمریکا که در لاکربی اسکاتلند سقوط کرد، و به دلیل سرطان، پیش از موعد از زندان انگلیسی ها آزاد شد، رسما استقبال باشکوهی کرد (+)
سوم: قذافی به بهانه رأی منفی مردم سوییس به ساختن مناره در شهرهای سوییس، علیه این کشور حکم جهاد داده (+) و گفته "هر مسلمانی که در هر جای جهان برای سوییس کار ‌کند، کافر و علیه محمد، خدا و قرآن است". سوییسی ها چند سال قبل پسر او را به دلیل ضرب و شتم دو خدمتکارهتلی در سوییس برای مدتی بازداشت کرده بودند
چهارم: این جمله مشهور در خطابه امام خمینی در سال های مبارزه علیه شاه هنوز از یادها نرفته که "ای علمای اسلام! به داد اسلام برسید، ای علمای نجف به داد اسلام برسید، ای علمای قم به داد اسلام برسید، رفت اسلام ..."

۳ نظر:

  1. مگر کنسرت موسیقی است که علما نگران شوند؛ دلت خوشه ها

    پاسخحذف
  2. اینی که دورش رو گرفته هاله نوره یا هاله دوده؟؟

    پاسخحذف
  3. مرتیکه دیوونه است

    پاسخحذف