۱۳۸۹ تیر ۱۶, چهارشنبه

آقای توکلی! حالا کی خام و خائن است؟


احمد توکلی؛ دیروز: "(احمدی نژاد) به خود اجازه مي‌دهد كه اگر قانوني را به مصلحت نديد از ابلاغ آن خودداري كند يا بدتر از آن در مقابل چشمان متعجب مردم در سيما بگويد من آن را اجرا نمي‌كنم. يا با تغيير نام مصوبات دولت به مصممات، آن‌ها را براي رئيس مجلس نفرستد يا از اين صريح‌تر كه متأسفانه اخيراً پيش‌آمده، دستور دهد كه مصوبات و آيين‌نامه‌هاي دولت براي مجلس فرستاده نشود. يا از شركت در مجمع تشخيص مصلحت در اجراي اصل 112 و حكم رهبري خودداري ورزد. يا در برابر اجراي قانون آيين دادرسي درباره برخي از همكاران اصلي خويش مقاومت نمايد. اين رفتارها نه تنها موجب تضعيف قوه مقننه و قانون است، بلكه درس گردن‌كشي در برابر قانون را به ديگران مي‌آموزد".
*
توکلی، چهار ماه قبل، در پاسخ به این سوال که آیا آقای موسوی به آخر کارهای خود فکر کرده بود؟، گفت(+): اگر فکر نکرده بود که چه سیاستمدار خام و بی‌ارزشی و اگر فکر کرده بود که چه خائن نادان و وطن فروشی.
*
آقای توکلی! هم از حرف های دیروزت، هم از حرف های چهار ماه قبل ات، بوی تند "مصلحت" به مشام می رسد که اگر چنین نبود وقتی حرف های دیروز تو را میرحسین لااقل 14 ماه قبل می گفت تو ساکت نمی ماندی، همه شماها ساکت نمی ماندید و به آخر کار سکوت تان فکر می کردید. تا گلو فرو رفته اید در باتلاق "مصلحتِ مطلق" و همین است که حرف تان حق هم که باشد به دل نمی نشیند؛ باطلی را ابطال نمی کند. حالا کی خام و بی ارزش است و خائن و نادان و وطن فروش؟ ... اگر راهی را که دیروز آغاز کردید، در نیمه، از هراس ِطعن و نیشی، رها نکنید، شاید مجال جبران هنوز باقی باشد؛ شاید.

۶ نظر:

  1. اصل حرف آنروز موسوی و امروز توکلی درست است.
    توکلی این حرفها را پیش و پس از انتخابات به خاطر مصلحت نگفت ولی من فکر می کنم موسوی هم آن حرفها را به عنوان ابزار استفاده کرد و گرنه باید خودش پس از انتخابات یک راهکار قانونی جلوی پای نظام می گذاشت.

    پاسخحذف
  2. در اين كشور حقيقت هر روز به پاي مصلحت قرباني ميشود. چه حيف!

    پاسخحذف
  3. مهندس عزیز.
    این به اصطلاح مصلحت اندیشی آقایان تهوع آور است .و صدمات جبران ناپپذیری به این کشور وارد کرده است. آقای توکلی در واقع حزب باد است. بستگی دارد صبح چگونه از خواب بیدار شود. البته بنده حقیر چندین سال است که دور ایشان را بطور کل خط کشیده ام.می خواهم یادآوری کنم سال آخرریاست جمهوری جناب آقای خاتمی را که احمد توکلی در برنامه میزگرد شبکه دوم چه تمسخر آمیز از طرح تثبیت قیمتها دفاع می کرد.و در جواب مجری که درمورد درست بودن اینکار سئوال می کرد با پوزخند گفت ""طرح تثبت قیمتها را انجام می دهیم و اگر مشکل داشت کار دیگری می کنیم"" فقط بخاطر اینکه حال خاتمی را بگیرند. الان مشکل بنزین ما از همانجاست. از آن تصمیمم غلط این فاجعه امروز را به بار آورد. در یکسال گذشته هم اینقدر دروغ ،بار جنبش سبز کرد که حد و حساب ندارد. من حرفهای توکلی را باور نمی کنم. حقیقتش دیگر حرف هیچکدام از اصولگرایام مدعی را باور نمی کنم. من یکسال است که خودم را از کشتی پیاده کرده ام

    پاسخحذف
  4. سلام جناب معینی
    من تقریبا هر روز مطالب شما رو میخونم
    یه مدتی بود مطلب جدیدی نداشتین ولی این سه تای آخری بسیاز زیبا بود
    موفق باشی

    پاسخحذف
  5. فرق گفتن امروز با چهارماه پیش در این است که اینان امروز ممر درآمدشان یا حداکثر جایگاه شان را در خطر می بینند و گرنه جایگاه قانون برایشان بی ارزش است که اگر ارزشمند بود چرا یکسال و اندی سکوت؟
    کدام یک از این آقایان حداقل یک ماه بر سر حرف های اصولی شان مانده اند که ایشان نفر دوم باشند...

    پاسخحذف
  6. در مملکت مصلحت اندیشان اول مصلحت خانواده مطرح است که باعث نان به نرخ روز خوری بسیاری می شود. خلاصه که یک کشور جهان سومی هستیم که دچار افراط گرایی دینی هم شده ایم و این دیگر یک راه ختم شده به دره است که آخر کار همه روشن است.

    پاسخحذف