۱۳۹۷ اسفند ۱۶, پنجشنبه

⚫️ ما «جوک»ها را زندگی می‌کنیم!


.



1) «یکی داشت زمین رو می‌کند، اون یکی همون جای کنده شده رو بلافاصله پر می‌کرد. پرسیدند: این چه کاریه خب؟! جواب دادند: اونی که باید لوله رو بگذاره نیومده، ما داریم کار خودمون رو انجام می‌دیم!»

این «جوک» را به احتمال بسیار بالا شنیده‌اید!

2) از حساب کاربری دفتر آیت‌الله خامنه‌ای (به زبان فارسی) در توییتر که از دوره ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد هم فعال بوده بگذریم، این روزها علاوه بر رئیس‌جمهوری و معاونان وی، وزرا، نمایندگان مردم در شورای شهر و مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، برخی امامان جمعه و مراجع تقلید هم دارای حساب کاربری در «توییتر» هستند؛  از آیت‌الله سیداحمد خاتمی تا سخنگوی شورای نگهبان، از غلامعلی حدادعادل و محسن رضایی و آیت‌الله (به زودی) رئیسی تا آیت‌الله جوادی آملی. صداوسیما (به خصوص  در سیاسی و جناحی‌ترین بخش خبری‌اش [بخش خبری بیست‌وسی در شبکه دو]) مدام توییت کاربران انقلابی و حزب‌اللهی را نشان می‌دهد و می‌خواند. پربیینده‌ترین کانال‌های تلگرامی، منعکس‌کنندگان و بازنشردهندگان پرلایک‌ترین توییت‌ها هستند.  این‌ها همه در حالی که «توییتر» کماکان فیلتر است!

3) کسی ده سال قبل حکم فیلترینگ داده، کسانی (با وجود حضور گسترده مقامات رسمی و کاربران انقلابی) محکم روی این حکم ایستاده‌اند اما «نتیجه» کجاست؟ «اونی که باید لوله رو بگذاره نیومده، ما داریم کار خودمون رو انجام می‌دیم»؛ ما جوک‌ها را زندگی می‌کنیم و مدام شاکی که چرا اوضاع درست نمی‌شود؟! ما سوژه خنده تاریخیم.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر