۱۳۹۱ مرداد ۴, چهارشنبه

آن سنگ را زمین بگذارید


دیروز (3 مرداد 91): آیت الله خامنه ای با اشاره به دوره ای كه برخی عقب نشينی ها در موضوع هسته ای انجام شد خاطر نشان كردند در آن دوره بواسطه همراهی با غربی ها و عقب نشينی هايی كه انجام گرفت، آنها آنقدر جلو آمدند كه من مجبور شدم شخصاً وارد ميدان شوم. رهبر انقلاب افزودند: غربی ها در آن دوره آنقدر گستاخ شدند كه حتی هنگامی كه مسئولان ما به سه سانتريفيوژ قانع شده بودند، آنها مخالفت كردند اما امروز 11 هزار سانتريفيوژ در كشور فعال است. حضرت آيت الله خامنه ای تأكيد كردند اگر آن عقب نشينی ها ادامه پيدا می كرد قطعا امروز از پيشرفتهای هسته ای و نشاط و ابتكار علمی در كشور خبری نبود.(+)

18 مهر ماه 85: حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به تصمیم دو سال قبل درباره تعلیق غنی سازی افزودند: اگر آن راه را تجربه نمی کردیم شاید امروز خود را سرزنش می کردیم که چرا آن روش را امتحان نکرده ایم اما اکنون با دلی محکم و تسلط کامل به پیش می رویم و دیگر هیچکس نمی تواند دلیل قابل قبولی درباره اشتباه بودن راه هسته ای کشور ارائه کند چرا که ما آن راه دیگر را تجربه کرده ایم.(+)
.
نکته: سخنرانی دیروز رهبری نشان نمی دهد که سیاست هسته ای کشور در دوره خاتمی، با نظر موافق رهبری همراه نبوده است ... صرفا جهت مرور گذشته و یادآوری به کسانی که سنگ دیگری را برای سر خاتمی، از دیروز، در دست گرفته اند.
.
کامنت ها در پلاس(+)
.

۱ نظر:

  1. قَالَ فِرْعَوْنُ مَا أُرِيكُمْ إِلَّا مَا أَرَىٰ وَمَا أَهْدِيكُمْ إِلَّا سَبِيلَ الرَّشَادِ

    پاسخحذف