۱۳۸۸ اسفند ۱, شنبه

بهروز وثوقی


پس پریشب رفته بودم گل فروشی ... پسر جوان گل فروش کلی عکس بهروز وثوقی زده بود به در و دیوار مغازه. روی دسک تاپ کامپیوترش هم یه عکس بود از این بازیگر سال های قبل از انقلاب. گفتم: "عشق بهروز وثوقی؟ ... بلوتوث موبایلتو روشن کن یه عکس از فیلم "همسفر"ش دارم برات بفرستم!" و این تنها عکس من است از بازیگر جماعت رو موبایلم. گفت: "ببینم". دید و گفت: "خیلی خوبه؛ برام بفرست" ... بلوتوثو روشن کرد، دیدم اسم بلوتوثش هم هست "بهروز وثوقی" ... هر کاری کردیم این عکسی که من داشتم و شما بالا می بینیدش بلوتوث نشد که نشد ... کلکسیون جوان گل فروش تکمیل نشد ولی دسته گل خیلی قشنگی برام درست کرد
*
فیلم های ایرانی سال های قبل از انقلاب همیشه برایم دلتنگ کننده است؛ هیچ اراداتی به هیج کارگردان و بازیگری ندارم اما انگاری چیزی در ایران سال های نه چندان دور جا گذاشته ام. ربطی به سن و سال هم ندارد که من اصلا آن دوران را به یاد ندارم ... یک حس گنگ ...
*
دیگر پست امروز: عمدی نیست؟!