۱۳۸۹ خرداد ۷, جمعه

اعتراف های صمیمانه ضرغامی


ریيس سازمان و صدا و سيما در پنجمين كنگره جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي حرف هایی زده؛ مهم و جالب(+). اسم چند جمله اش را فقط می شود گذاشت: اعتراف. جملات داخل پرانتز از من است ...
1) كسي نبايد تصور كند اگر به قله زود رسيد و بقيه جا ماندند راه صواب را رفته است (الان دقیقا چه کسانی "تصور" می کنند در قله هستند؟)
2) توصيه مقام معظم رهبري به صداوسيما اين بود كه بايد به گونه‌اي اطلاع رساني انجام شود كه اين 13 ميليون موافق مسير ادعای تقلب نيستند، بلكه تاکید شود که تقلب واقعي در شعارهايي بود كه داده شد و از آن طریق افراد متدين و انقلابي را جلب كرد (حسین شریعتمداری در مناظره با کواکبیان دقیقا از همین منظر "تقلب" در انتخابات را تایید می کرد)
3) وقتي اين فتنه تبيين شد، واقعيات در مورد آن باور‌پذيرتر مي‌شود (یعنی یک سال تمام "یکه" تازی در تببین فتنه در رسانه ملی، خبرگزاری ها و روزنامه ها، هنوز رضایت آقایان را از باورپذیری ملت حاصل نکرده)
4) تفاوت زمان حاضر با سال 60، از نظر امكانات تبليغاتي زياد است، زیرا آن هنگام تبليغات (طرف مقابل) نبود و به همین دلیل جريانات زود حذف شدند ( ... و حالا هر کاری می کنیم حذف نمی شوند؛ فقط پنج شبکه سراسری داریم با سی شبکه استانی، سه چهار تا خبرگزاری، شش هفت تا روزنامه)
5) گله ما از آقايان اين است كه ‌اي كاش اين فرد (جعفر پناهی) را 10 روز زودتر يا ديرتر آزاد مي‌كردند تا مبادا تصور شود كه وي تحت تاثير جشنواره كن آزاد شده است ( ... چقدر این "تصور"ها برایشان مهم است! از بس بر باورپذیری خودشان تردید دارند)
6) نظرسنجي‌ها نشان مي‌دهد درصد بسيار بالايي از بييندگان «فارسي وان» اذعان دارند كه فيلم‌هاي اين شبكه فسادآميزاست. حال، اینكه چرا مردم اين شبكه را تماشا مي‌كنند، مساله ديگري است ( ... جگر سوزترین اعتراف همین یکی است)
7) برخورد پخته بايد صورت بگيرد كه بخشي از مسووليت آن به صداوسيما بر مي‌گردد. بنابراين اگر اين واقعيات را نبیيم دچار خطا شده‌ايم و در نتيجه كساني كه با ما هستند، ناگهان به آن سوي آبها مي‌روند ( ... روی این "ناگهان" خیلی توجه کنید)
8) ما پارازيت مي‌فرستيم (یک سال تمام طول کشید تا جرات چنین اعترافی را به خود بدهند)

۵ نظر:

  1. بسیار عالی. (البته منظورم جملات داخل پرانتزها بود!)

    پاسخحذف
  2. جالب بود مخصوصا جمله های ششم و هشتم.
    موفق باشی

    پاسخحذف
  3. انگلیس ها نادان هایی مانند احمدی نژاد و اقای ضرغامی را بر ما حاکم و به چپاول ما مشغول اند . واقعا که بزرگان ما در هزاران سال پیش درست گفته بودنده اند:
    1)به فرهنگ سپردن فرزند خُرد ------ که گیتی به نادان نتوان سپرد--> فردوسی
    2)بزرگمهر را پرسیدند که سبب چه بود که پادشاهی ساسانیان ویران گشت ؟ گفت سبب دو چیز بود : یکی آنکه آل ساسان کارهای بزرگ را به کاردان خرد(کوچک) و نادان گماشته بودند و دیگر اهل دانش و خردمندان را خریداری نکردند(بکار نگرفتند).. .--------> استاد نظام الملک
    مزدک

    پاسخحذف
  4. بی نتی
    دلم عجیب برا اینجا تنگ می شه

    پاسخحذف
  5. جمله آخر خیلی جالب بود. اذعان به ارسال ÷ارازیت.دیشب هم مدیر شبکه فارسی بی بی سی می گفت که این اعتراف کار ما را در پیگیری شکایت آسان می کند(با این مضمون)

    پاسخحذف