۱۴۰۰ اسفند ۱۲, پنجشنبه

کتاب "شبکه‌های اجتماعی و روابط عمومی‌ها"

.

در عصر تغییرات اساسی در حوزه ارتباطات (ناشی از گسترش شبکه‌های اجتماعی) عملکرد نهاد روابط عمومی‌ خواه-ناخواه دستخوش تحولات شگرفی شده. کتاب "شبکه‌های اجتماعی و روابط عمومی‌ها" به خواننده درباره اقتضائات جدید و تجربه‌های عینی موفق و ناموفق روابط عمومی در حضور شبکه‌های اجتماعی توصیه‌هایی می‌کند و راهکارهایی نشان می‌دهد.

 

به گمانم این کتاب از جمله برای دانشجویان مقاطع تکمیلی تحصیلی علوم ارتباطات خیلی می‌تواند مفید باشد.

 

عصر امروز (دوازدهم اسفند ۱۴۰۰) جلسه ۲ ساعته نقد این کتاب با حضور و سخنان یکی از مترجمان (جناب جعفر محمدی)، صحبت‌های خانم سمیه میناخانی (به عنوان منتقد) و رونمایی از آن در کتابفروشی فرهنگان برگزار شد

 

چند نفر از حاضران نیز نظرات خود را ابراز داشتند؛ از جمله خانم رئوفی و آقایان عبدالمطلب طاهری، توکل غنی‌لو، راسخی، مهدی‌زاده و من.

 

مدت‌ها پس از رکود فعالیت‌های فرهنگی، برگزاری خوب این جلسه و دیدار بزرگوارانی، مایه مسرت شد.

 

عجیب نبود، اما غم‌انگیز؛ این که از مجموعه اصحاب رسانه و روابط عمومی‌ها، یعنی مرتطبین اصلی با محتوای کتاب، اندکی در این جمع بودند؛ لابد احساس نیاز نکرده بودند!

 



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر