۱۳۹۶ دی ۱۰, یکشنبه

🎯 علَم هدایت به کجا؟



آن طور که روزنامه خراسان (رضوی) در شما 7 دی‌ماه خود گزارش کرده، نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی (موسوم به آیت‌الله علم‌الهدی)، در نشست تشکل‌های مردمی - دانشجویی انقلاب اسلامی «دیده‌بان استقلال» که با محوریت سالگرد حماسه 9 دی در حسینیه قرآن و عترت مشهد برگزار شده، گفته است:

☠️ «ما شورای شهر را به دلیل اختلاف داخلی خودمان از دست دادیم. سقف آرای ما در شورای شهر 450 هزار رأی بود و سقف جریان رقیب ما 250 هزار رأی و چون ما با هشت فهرست وارد انتخابات شدیم، باختیم. چه اشکالی داشت آن عزیزی که یک فهرست جداگانه ارائه داده است یک فهرست دیگر به جای آن وارد شورای شهر می‌شد؟ به‌صرف این که یک آقایی را کمتر و یکی را بیشتر قبول دارید به آن می‌ارزید که پایگاه قدرت را از دست بدهیم؟ جواب خدا را چه می‌دهید؟ ... یکی از دوستان آمد و نامه‌ای به بنده داد و گفت می‌گویند چون با آقای فلانی به جمع‌بندی نرسیدیم، تصمیم گرفتیم خودمان فهرست بدهیم. این نامه با امضای سه نفر از سه جریان و تشکل بود که بنده جواب نامه را ندادم و گفتم جواب بنده شفاهی است؛ برو به این سه نفر بگو شما بروید زنای محصنه بکنید، عرق بخورید و انواع فسق و فجور را بکنید بعد هم توبه  کنید، خدا شما را می‌بخشد اما این گناهی که شما در حال ارتکاب آن هستید که ممکن است سرنوشت اسلام و مسلمین در دست غیر بیفتد حتی اگر تا روز قیامت انواع عبادت‌ها را انجام دهید، جهنمی مسلم هستید، زیرا خیانت به اسلام و مسلمین کردید.» ☠️


▪️ فقط 3 سوال:

سوال اول: به طور مشخص غیر از زنای محصنه و عرق‌خوری، خدا قول بخشش کدام گناه را داده اگر انجام دادنش منجر به لیست واحد اصولگرایان و پیروزی در انتخابات شود؟ دزدی؟ تقلب؟

سوال دوم:  آیا شأن نمایندگی ولی‌فقیه در استانی چون  خراسان رضوی، اقتضا نمی‌کند که شخص نماینده، خود را رهبر یک جریان سیاسی خاص نداند؟

سوال سوم: آن طور که پیداست جریانی برای حفظ قدرت و ثروت، کثافت‌کاری‌های قابل‌توجهی را مباح می‌داند؛ «فسق و فجور بکنید، از خدا قول بخشیده‌شدن‌تان را دارم ... ولی لیست واحد بدهید تا انتخابات شورای شهر را ببریم»؛ اساسا چرا  «علم‌الهدی» باید همچنان امام‌جمعه شهر «امام رضا»یی باشد که جدّ بزرگوارش مبعوث شد برای تمام و کامل کردن «مکارم اخلاق»؟ «علم‌الهدی»، قرار شده عَلَم هدایت به کجا باشد که هست؟

.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر