
رویکرد اصلی فیلم تبلیغاتی محمود احمدی نژاد که امشب، جمعه، از شبکه اول پخش شد، به نمایش گذاشتن استقبال و هیجانات مردم در سفرهای استانی و همچنین برخی سفرهای خارجی بود. البته آن چنان که وبلاگ سیاورشن، یکی از پر بیننتده ترین وبلاگ های بندرعباسی اعلام کرده، از بازیگران صدا و سیمای بندرعباس هم در این فیلم استفاده شده بود! در فروع؛ تاکید شخص احمدی نژاد به این که به دلیل تحصیلات در حوزه دکترای مهندسی ذهنی منطقی و سازمان یافته دارد، تاکید بر این که قبلا ماه ها و "سالها" یک استاندار منتظر جلسه هیات دولت باقی می ماند، تاکید بر "خنده دار بودن" ادعای برخی افراد مبنی بر خوش شانسی دولت نهم در بهره برداری از طرح هایی که در دولت های قبلی شروع شده، عبور از این واقعیت که تصمیم به فک پلمپ تاسیسات هسته ای مربوط به دولت نهم نبوده بلکه تصمیمی در یک جلسه مشترک با حضور مقام رهبری، رفسنجانی، خاتمی، احمدی نژاد و میرحسین موسوی بوده، به نمایش گذاشتن صحنه بازداشت ملوانان انگلیسی و سپس عفو آنان و در مقابل نادیده گرفتن این مساله مهم که ازادی این افراد بعد از اولتیماتوم چهل و هشت ساعته انگلیس صورت گرفت؛ در مجموع شاکله این فیلم نیم ساعته را تشکیل می داد. تردیدی نیست که جامعه هدف این فیلم مردمی بود که از آمار عملکرد دولت نهم در عرصه های مختلف، به خصوص در حوزه اقتصاد، بی خبرند؛ از دو برابر شدن نرخ تورم، رکود اقتصادی، رشد بی نظیر نقدینگی و افت شاخص های کسب و کار. بی خبری جامعه هدف این فیلم از این اطلاعات به "لطف" صدا و سیما، فراگیرترین رسانه، میسر شده؛ از همین رو شاید بیراه نباشد که بگوییم پیش تولید فیلم تبلیغاتی احمدی نژاد از چهار سال قبل توسط خود صدا و سیما آغاز شده بود! /ا
Cartoon by Angel Boligan from Mexico
salam
پاسخحذفمطلب شما در سایت پارسینه منتشر شد