۱۳۹۰ اسفند ۲۴, چهارشنبه

یاناگیدا و احمدی نژاد


پرده اول: امروز، ایران اسلامی، روز روشن، پیش چشم و گوش همه
.
رییس جمهوری اسلامی در پاسخ به سئوالات نمایندگان از جمله گفت:
‌می‌شود از مجلس نیز انتقاد کرد فقط امیدوارم که احساساتی نشوید
در مجلس ‌می‌شود با فشار دادن یک شاسی فوق لیسانس گرفت
طراحان سوال از‌‌ همان افرادی بود که با فشار دادن شاسی فوق لیسانس گرفته اند
اگر با ما مشورت ‌می‌کردید حتما سوال‌های بهتری ‌می‌توانستید طرح کنید
اگر یک ذره از ۲۰ به ما کمتر بدهید ‌‌نهایت بی‌معرفتی و نامردی است
.
در نهایت: او خنده کنان راهش را گرفت و رفت
*
پرده دوم: 16 ماه قبل، ژاپن غیر اسلامی، یک محفل خودی
.
وزیر دادگستری ژاپن گفته بود: «من فقط باید دو عبارت را همواره به یاد بیاورم که هرگاه در پاسخ به پرسشی در پارلمان درمانده شدم، از یکی از آنها استفاده کنم: «من از اظهار نظر درباره موارد (پرونده های ) فردی خودداری می کنم» و «من به نحو شایسته ای بر مبنای قانون و شواهد و مدارک عمل می کنم»
.
در نهایت: بعد از لو رفتن این حرف ها، او از پارلمان عذرخواهی و سپس استعفا کرد(+)
.
.
.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر