۱۴۰۰ مهر ۱۲, دوشنبه

تو رشد می‌کنی!

 


 

مسئله اصلا شخص جناب "عباس راشاد" نیست، اصلا خط و ربط سیاسی او هم نیست. مسئله این است شورای "اسلامی" شهر زنجان حالا کسی را در ابتدای کارش شهردار می‌کند که همین پارسال در کسوت ریاست بر شورای "اسلامی" شهر، وقتی اذناب استاندار و فرماندار و سایر اعضای شورای شهر در خواب بودند یا خود را به خواب زده بودند، با همدستی شهردار سابق (یگانه)، یک شبه یک المان شهری را بدون مصوبه شورای شهر نابود کرد، (به گفته بعدی فرماندار:) حدود ۱۰ میلیارد تومان در روزگار بی‌پولی و نداری خسارت به شهرداری زد تا یک المان فلزی انتزاعی را جای المان قدیمی علم کنند که بشود در شأن نام میدان! (سابقه موضوع: اینجا و اینجا را کلیک کنید)



نمی‌دانم شما هم شنیده‌اید یا نه که یکی از متهمان پرونده فساد شهرداری اسبق و چند عضو سابق شورای سابق شهر، در حکم بدوی دادگاه، به خاطر ۸ فقره رشوه به ۸ بار ۱۰ سال حبس تعزیزی محکوم شده در حالی که مجموع رشوه‌های دریافتی‌اش ۶۵ میلیون تومان هم نبوده است؟! الحمدالله کسی آقای راشاد را به "میل" متهم نکرده ولی ۱۰ میلیارد تومان خسارت باید "حیف" که به حساب بیاید وقتی ۶۵ میلیون تومان رشوه ۸۰ سال زندان دارد!


تازه آن شعبده المان میدان ۱۵ خرداد جلوی چشم‌ بوده! زل زده‌اند به چشم‌های شهر و دلبخواه جلو رفته‌اند! کسی که جلوی چشم یک شهر و گزمه‌ها و آژان‌هایش این طور قانون را دور می‌زند، پشت در بسته چه استعدادی ممکن است داشته باشد؟! اگر به انفصال از خدمات دولتی محکوم نمی‌شود، پس باید ارتقا هم بگیرد و شهردار هم بشود؟ روح مرحوم علی‌اکبر توفیقی نمی‌رنجد؟!



اگر به من بگویید: آی بابا! دلت خوشه، توی مملکتی که قوه قضاییه‌اش علاقه‌ای به رسیدگی به اتهامات "ممدباقر قالیباف" در دوره تصدی دوازده ساله شهرداری تهران ندارد که هیچ، رئیس مجلس‌اش هم کرده‌اند، تو زورت به عباس راشاد رسیده که شاید سقف آرزوهایش این است که قرارگاه خاتم در زنجان زمین بزرگ بخرد و پیمانکار شهرداری بشود یا المان‌ها را آپدیت کند؟!


 
حق می‌دهم به شما. دلم الکی خوش است! ولی خب، دست‌کم می‌توانم التماس کنم دیگر استاد عباس راشاد را مصداق «رجال صدقوا ما عاهدوا الله عليه فمنهم من قضى نحبه ومنهم من ينتظر وما بدلوا تبديلا» نکنید. بگذارید باندبازی‌های‌تان مقدس جلوه نکند. شما هم انسانید، می‌توانید باند داشته باشید اما لطفا محترم باشید!

 

این متن در اینستاگرام

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر