۱۳۹۹ اسفند ۲۹, جمعه

مرد سال شهر "هِرت"!

.


مرد یا زن ِ سال شهر شما کیست؟!

فقط درباره مرد ِ سال شهر زنجان می‌توانم  بنویسم و اگر طی دو روز باقی‌مانده از سال 1399، اتفاق خاصی رخ ندهد، با صلابت می‌شود اعلام کرد مرد سال شهر زنجان کسی نیست جز "عباس راشاد"؛ رئیس شورای اسلامی شهر!

کسانی که در کلاس‌های درس آمادگی دفاعی تابستان سال 69 دبیرستان امیرکبیر حضور داشتند، عباس راشاد را با بوی خوش عطر "تی رُز"اش به یاد دارند. چند سال بعد او در قالب هیئت تحریریه نشریه حزب‌اللهی "امین زنچان" ظاهر شد؛ نشریه‌ای که با تیتر "ویرانه عدالت در دادگستری زنجان" خود را به ورطه توقیف و دادگاه انداخت که سهم عباس راشاد از آن، حکم به شلاق بود. مدتی بعد عضو شورای شهر شد. سپس در کانون ستاد تبلیغاتی احمدی‌نژاد قرار گرفت. در پی آن توانایی او برای "فرمانداری زنجان" مورد شناسایی قرار گرفت و فرماندار شد! سپس در سال 92 به ستاد تبلیغات انتخاباتی سعید جلیلی پیوست و وقتی سعید جلیلی باخت، دوباره راشاد در شورای شهر بود. او مدافع سرسخت کمک چهارصد میلیون تومانی شورای شهر و شهرداری به موکب‌های اربعین (عازم عراق) و طعنه‌پرداز علیه جشنواره آش شد (یک بار گفته بود: «در گذشته وقتی در اینترنت نام زنجان را جستجو می‌کردیم عزاداری مردم زنجان را نشان می‌داد اما اکنون نام زنجان با آش می‌آید، بروید جشنواره سوپ را هم برگزار کنید.») سال گذشته که تحولاتی در مسیر ساختمان "شورای شهر" و "زندان" رخ داد(!)، عباس راشاد رئیس شورای شهر شد. در دوره ریاست او بر شورای شهر، نام خیابان رفسنجانی به قاسم سلیمانی تغییر کرد و تابلوهای جدیدتر عکس شهدا در ورودی‌های شرقی و غربی زنجان نصب شد که به توسعه شهر کمک کرد یا خواهد کرد! اما شاهکار عباس راشاد اتخاذ تدابیر جذاب منتهی به بیدارباش تا صبح جهت پیگیری انهدام المان لاله میدان 15 خرداد زنجان بود که حالا فرماندار زنجان گفته او (راشاد) بدون مصوبه شورا ترتیب این کار را داده و موفق شده  8 تا 10 میلیارد تومان خسارت وارد کند!

کس دیگری را سراغ دارید که یک مرجع رسمی درباره او اعلام کرده باشد که طی یک شب تا صبح توانسته 8 تا 10 میلیارد تومان به یک شهر خسارت بزند؟! و تازه دلیل او برای این کار (به گفته خودش) این بوده که شخصا احساسی به المان قبلی نداشته و 15 خرداد واقعه مهمی در تاریخ انقلاب است و باید میدان‌اش  المان متناسب و بهتری داشته باشد!

کسی را بهتر از عباس راشاد، شایسته مدال مرد سال زنجان سراغ دارید که کل شهر و شورا و شهرداری‌اش را خواب کند و کارش را جلو ببرد؟! که این همه اعتماد به نفس داشته باشد؟!  که یقین بداند آن میلیاردها را قرار نیست خودش پرداخت کند؟!

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر