۱۳۹۸ دی ۲۳, دوشنبه

.


▪️ با یکی از کسانی که در هواپیمای اکراینی به اشتباه مُرده شد، هم‌نامم.


▪️ یکی از دوستان که در تجمع عصر شنبه روبروی پلی‌تکنیک بوده، خطاب به "محمد معینی" (مقتول در هواپیمای اکراینی) نوشته:

آقای محمد معینی
تجمع امروز، خواهرتون اومد و یه کاغذ که اسم‌تون روش نوشته شده بود داد دستم که برادرم غریب مونده. این رو هم بذار کنار شمع‌ها.
نمیدونم چقدر بعدتر، دیدم کاغذ اسم‌تون کنارش جر خورده و سوخته. فکر کردم مثل وجودتون. اون عزاداری جمعی، از تلخ‌ترین و صمیمی‌ترین لحظات امشب بود.
همون‌طور گوشه‌ی ذهنم موندید. برگشتم خونه و لیست مسافرها رو یکبار دیگه نگاه کردم و اینبار پیداتون کردم. راستش شما هم‌نام یکی از دوستان ما هستید. امیدوارم آدم‌ها امروز اسمتون رو زیاد خونده باشن. امیدوارم یادتون به خوبی باقی بمونه. و امیدوارم به آرامش رسیده باشید.
.










۲ نظر:

  1. احساس وحشتناکی است, من هم همنام یکی از این مسافران هستم, بطور مرتب به ایران رفت و آمد میکنم, حتا دقیقن با همین پرواز اکراین! داغون شدم, انگار که واقعن من بودم واقعن خودم بودم در ان لیست

    پاسخحذف
  2. سلام محمد جان معینی! دوست قدیمی!
    من اسم رو که توی لیست دیدم دام هوری ریخت. سریع اومدم اینجا و چه خوب که خوبی و چه تلخ این فاجعه هواپیما! هیچوقت فراموش نمیشه اینهمه درد

    پاسخحذف