۱۳۹۱ آذر ۲۲, چهارشنبه

چهارپاره – 96 / اگر طبیب بودی



(1)
رئیس دستگاه قضا، کمبود بودجه را یکی از مهمترین دغدغه‌های دستگاه قضایی و موجب کاهش توان دستگاه قضایی در حفظ و جذب نیروهای جدید قضایی و نیز بروز مشکلات متعدد برای قوه قضائیه توصیف کرد و ادامه داد: قطعا با کمبود بودجه در دستگاه قضایی و طبیعتا کم شدن توان رسیدگی به تخلفات و جرایم، نمی‌توان انتظار داشت امنیت مطلوب اسلامی و خواسته‌های برحق مردم،‌ لباس عمل بپوشد.(+)
.
(2)
مطالبات معوق بانکی از 5 هزار میلیارد تومان در شهریور 84 با چهارده برابر افزایش در طول هفت سال، به 70 هزار میلیارد تومان در مهر ماه سال جاری رسیده است(+)
.
(3)
مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی «ادامه انحصار رسانه‌ای صدا و سیما را غیر‌ممکن» اعلام کرده و رسانه‌های وابسته به این سازمان را «تنبل، کسالت‌بار و عقب‌مانده» توصیف کرد.(+)
.
(4)
الف) حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: «تجربه یازده ساله نشان داده است که تنها اصولگرایان هستند که می‌توانند یک مدل موفق مدیریتی به جامعه ارائه دهند.»(+)
.
ب) آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی: «راه حل مشکلات اقتصادی غرب در گرو توجه به اسلام است.»(+)
.
.

۱ نظر:

  1. اسلام در تمام طول حیاتش که نه درخشان بوده و نه مایه سرافرازی هیچگاه کارنامه یک حکومت موفق را در تاریخ نداشته و نمیتواند هم داشته باشد. مشکل بودجه نیست. اصل مشکل خود «اسلام » است و نه چیز دیگر.

    پاسخحذف