۱۳۹۰ آبان ۲۴, سه‌شنبه

کاریکاتور هفته – 87



Bahram Azimi / Iran
*
بهرام عظیمی در باره این کاریکاتورش به "همشهری جوان" گفته: "از سال 1367 کاریکاتور می کشم. کارهایم بیشتر برای جشنواره هاست؛ چه داخلی و چه خارجی. از میان صدها کارتون و کاریکاتوری که تا حالا کار کرده ام، چند تایی را خیلی دوست دارم. یکی از آن ها همین "خر با معرفت" است. این خر هم باهوش است هم با کلاس و هم بامعرفت. حدود هشت ساعت کشیدن این کاریکاتور طول کشید. گمون کنم سال 1377 بود که این کار رو کشیدم. تا حالا چند تا جایزه بین المللی گرفته. دو، سه سال بعد از این که این رو کشیدم، در یک جشنواره آلمانی شرکتش دادم، آلمان ها این کار رو از من خریدن تا در یکی از کتاب های درسی دوره ابتدایی شون چاپش کنن. یه اعتماد به نفسی تو چشم های خره دیده می شه که همونه که من رو کشته! شاید خیلی خودخواهانه باشه که آدم عاشق کار هنری خودش باشه ولی من عاشق این کارم. البته بیشتر عاشق شعور و معرفت خره هستم".
.
.
اگر کاریکاتور را نمی بینید، اینجا(+) را کلیک کنید
.
.
.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر