۱۳۹۰ فروردین ۳۰, سه‌شنبه

یک رسوایی کوچولوی دیگر



یک - در دقایق 54 به بعد فیلم جنجالی "ظهور بسیار نزدیک است"، تشکیلات فراماسونری به عنوان "دجال آخرالزمان" مورد اشاره قرار می گیرد؛ این که اشتراکات زیادی با شیطان پرستی دارد، هدف نهایی اش تشکیل حکومت جهانی شیطانی به پایتختی اورشلیم است، در یکی دو قرن گذشته قدرت زیادی یافته، در بسیاری از حکومت ها نفوذ کرده و نمادهای گوناگونی هم دارد ... بعد در پس زمینه صدای زوزه "گرگ" می آید و روی صفحه نوشته می شود: "به علامت دست مخصوص فراماسون ها دقت کنید" ... تصاویر زوم می شود روی دستان جرج بوش (عکس بالا)، لورا بوش و اوباما.

دو- در این فیلم احمدی نژاد هم ارز شعیب بن صالح معرفی شده. شعیب بن صالح نام شخصی است که بنابر برخی روایات در نزدیکی ظهور حضرت مهدی به عنوان فرمانده سپاه خراسان توسط سید خراسانی برگزیده می شود
*
نکته اول: سازندگان فیلم، عکس زیر را ندیده اند ... ندیده اند واقعا؟ ... که مربوط به سفر استانی احمدی نژاد به یکی از شهرهای آذربایجان در سال های اول ریاست جمهوری است ... شعیب فراماسون باشد؟! ...


نکته دوم: نشانی که "ظهور بسیار نزدیک است" از آن به عنوان نشان فراموسونها یاد کرده، تعابیر مختلفی دارد از جمله به عنوان نماد "بوز قورت" (ترکی) / "گرگ خاکستری" شناخته شده. این نماد را  من بارها در جریان گردهمایی پان ترکیست ها دیده ام. بعضی ها هم معتقدند، نماد نژاد پرستی یا شیطان پرستی است. در این باره اینجا(+)، اینجا(+) و البته به انگلیسی اینجا(+) مطالبی نوشته شده. در آفریقای جنوبی مورد استفاده ناشنواهاست و به معنی "دوستت دارم". نماد حامیان یک گروه خاص موسیقی هم هست حتی. این یکی (+) هم می گوید نمادی است که در دانشگاه تگزاس آستین آمریکا هواخواه دارد (عکس بوش را در همین لینک ببینید).
سازندگان این برنامه یک عذرخواهی بزرگ به اعتقادات مردم و به تاریخ بدهکارند
.
پ.ن: این نوشته  خواسته ماسون بودن احمدی نژاد را نشان دهد؟! ظاهرا یکی از دوستانی که کامنت گذاشته چنین تصوری کرده! این نوشته می خواهد نشان دهد که نشانه مورد اشاره فیلم "ظهور بسیار نزدیک است"، صرفا نشانه شیطان پرستی و ماسون بودن نیست که اگر باشد باید شامل حال همه بشود! این یک رسوایی برای سازندگان فیلم است که به مدارک مجعول متوسل شده اند تا مثلا نشان دهند روسای جمهوری آمریکا، فراماسون هستند ... در عین حال توصیه می کنم برای اطلاع از توضیحاتی که در مورد رفتار احمدی نژاد در سفر استانی فوق الذکرش عنوان شده،  اینجا (+) را بخ وانید. در این یادداشت آمده که: "...  اين علامت كه ريشه در افسانه هاي تركي دارد، مورد توجه گروه هاي ناسيوناليت ترك زبان و حتي گروه هاي تجزيه طلب و افراطي آذري قرار دارد. در جريان سفر مذكور كه آقاي احمدي نژاد در جمع مستقبلين شهرهاي مختلف قرار گرفته بود، تعدادي از جوانان آذري شهرهاي آذربايجان اين علامت را به آقاي احمدي نژاد نشان دادند و به دليل ضعف مشاوران آقاي احمدي نژاد و عدم شناخت درست اين نماد از سوي آن ها، اين مشاوران به رييس جمهور گفتند كه اين علامت يك نوع سلام آذري است و بهتر است آقاي احمدي نژاد نيز به آنان اين علامت را در پاسخ نشان دهد. آقاي احمدي نژاد نيز در آن زمان اين علامت را به عنوان بوزقورد به جمعيت نشان دادند ...".
.

۵ نظر:

  1. http://en.wikipedia.org/wiki/Sign_of_the_horns

    http://en.wikipedia.org/wiki/Hook_%27em_Horns

    پاسخحذف
  2. علامتی که اشاره کردید، توسط طرفداران موسیقی متال هم استفاده می شود. حداقل از نظر آنها هم به هیچ وجه نشانه شیطان پرستی نیست.

    پاسخحذف
  3. فقط یکی ؟ آنها به اندازه همه تاریخ ، به همه چی بدهکارند

    پاسخحذف
  4. سلام
    خواهش می کنم اینجا رو ببینین
    http://www.alvadossadegh.com/fa/article/42-freemasonry/1164-1388-10-23-21-45-30.html
    بعد اگر قانع شدین این مطلب رو پاک کنین.

    پاسخحذف