۱۳۸۹ آبان ۲۲, شنبه

تالار آیینه

می مانند به این آدم های توی فیلم که در تالاری پر آیینه گیر افتاده اند؛ راه را پیدا نمی کنند، رقیب را و اعتماد به نفس شان را با هم گم کرده اند؛ با هر چه دستشان می رسد آینه ها را می شکنند و خرد می کنند ولی انگار آیینه ها زیاد و زیادتر می شوند. سر و صدای شکستن بلند است، گوش و دلخراش ولی نه در و پنجره ای رو به بیرون به چشم می خورد و نه آن رقیب باهوش پیدا می شود که کار با آیینه ها را خوب بلد است و لابه لای آنها خودش را گم می کند ... تازه همه آینه ها هم بشکنند، معلوم نیست حتما دری باشد، و رقیبی که زودتر از در بیرون نرفته باشد / فیلم "طلسم" داریوش فرهنگ را به خاطر می آورید؟
*
دیروز آیت الله جنتی گفت: نباید به زندانیانی که پس از آزادی با هم جلسه می گذارند، مرخصی داده شود

۵ نظر:

  1. میخام از خودت بگی خوبی؟مطمنی خوبی؟ چرا هستی اما نیستی چرا؟
    دلت گرفته بگو از چی از کی از کجا از
    بهم بگو بهمون بگو
    دوست دارم موفق باشی

    پاسخحذف
  2. آقاي معيني اين كامنت رو بايد براي پست قبلي ميذاشتم ولي خب همينجا مينويسم. همه دنبال اين هستند كه حداقل اسم" هم كه شده خليج فارس رو ايراني كنند ولي انگار خيليها برايشان مهم نيست كه يك درياچه زيبا آن بالا كنار اروميه در حال خشكيدن است. مصاحبه دكتر كهرم رو تو بي بي سي ديدين؟ بخاطر سدسازيهاي مداوم اب درياچه اروميه در حال خشك شدنه و كلي جزيره كه تبديل شده به خشكي... خليج فارس مدعي و طرفدار زياد داره دينال نگين فيروزه اي در ياچه اروميه باشين كه در حال قرمز شدنه!

    پاسخحذف
  3. اطلاع رساني تو زمينه خشكي درياچه اروميه و حتي جاهاي ديگه خيلي كمه. خيليها نميدونن. دولت هم مساله رو امنيتي كرده. بنويسيد. خواهش ميكنم.

    پاسخحذف
  4. من بعضي از مطالب شما را براي دوستان ايميل مي كنم .اميدوارم راضي باشيد.

    پاسخحذف
  5. ساحل عزیز! من حرف های دکتر کهرم را شنیده ام. خودم هم دریاچه ارومیه را دیده ام. نمی دانم چرا این قدر سنگ شده ایم که اشک مان هم در نمی آید برای این هم بدبختی، این همه سر جنگ با طبیعت ...
    یاری کنید تا شاید کاری کنیم

    --
    کاریز عزیز! راضی؟ این چه حرفیه؟! شما قابل می دونید که تعداد بیشتری بخونند و من از این بابت از شما ممنونم

    پاسخحذف