۱۳۸۹ مرداد ۱۹, سه‌شنبه

جرثقیل نیمه وقت


شکایت هفت تن از فعالان اصلاح طلب از یک مقام امنیتی سپاه، بیشتر از آن که محکی باشد برای دستگاه قضایی که آیا چنین شکواییه ای را اساسا بررسی می کند یا نه، محکی است برای کسانی که همه بار نقدشان بر ضد جنبش سبز و معترضان به نتیجه انتخابات را با جرثقیل "چرا از مجاری قانونی اقدام نکردید؟" از جا بلند کرده اند! این "جریان" اگر صادق باشد و بخواهد بر کارآمدی "قانون" در حل غامض ترین تنش های سیاسی صحه بگذارد، الان باید همه فشار داشته و نداشته اش را وارد کند تا متشاکیان برای ادای توضیح هم که شده، فراخوانده شوند. خبرهایی که خبرگزاری نزدیک به سپاه (فارس) در این باره منتشر می کند البته حکایت دیگری را روایت می کند: 12؛ این که آن جرثقیل "نیمه وقت" است، شاید هم خراب

*

خبر: هفت فعال سیاسی اصلاح در اعتراض به دخالت سازمان یافته گروهی از نظامیان در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته و اقدامات "خلاف قانون این گروه مداخله گر در انتخابات" به رییس قوه قضائیه شکایت کرده اند. استناد این هفت فعال سیاسی به سخنان فردی به نام سردار مشفق - یکی از مسئولان ارشد اطلاعاتی قرارگاه ثارالله - است که ماه ها قبل (احتمالا در آبان سال گذشته) در جمع عده ای از روحانیون در مشهد ایراد شده

۷ نظر:

  1. اینو دیدین ؟؟
    http://www.khabaronline.ir/news-83045.aspx

    پاسخحذف
  2. سلام / توی این جوابیه نوشته که "آقای (ع.ض) مشفق که در فایل صوتی مذکور سعی در جلوه دادن خود به عنوان یک مسئول بلندپایه امنیتی دارد، نیروی دسته چندم یک قرارگاه موازی اطلاعاتی است و در هیچ مقطعی از دوران 31 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در وزارت اطلاعات مشغولیتی به هر عنوانی نداشته اند":

    http://janfada.com/post/54

    پاسخحذف
  3. حالا دلخور نشید که اصل خبر یه چیز دیگه اس اما آخه اون خلاقیت انتخاب عکس وجرثقیل وبار نقد و ...خیلی حرص آدمو در میاره.
    .............
    یا اینکه نه تنها اهل بار برداشتن نیست بارشو میندازه رو سر خونه تا خرابش کنه.آخه اینم نقد بوده که حالا این شکلی بشی (جرثقیل بار بنداز)؟

    پاسخحذف
  4. مهتا! ممنونن؛ ندیده بودمش

    مهدی! از خبرت ممنون

    کیمیا! چرا دلخور بشم؟ اصلا ... از مثال جرثقیل استفاده کردم تا متن زیاد رسمی جلوه نکنه، حتما مثال و عکس های بهتری هم وجود داشته

    پاسخحذف
  5. اشتباه متوجه شدین.من واقعا"گفتم.خیلی قشنگ بود.و خیلی خلاقانه و بعید است کسی مثال به این جالبی پیدا کنه.عکسم عالی بود.البته جرثقیل توی عکس به چشم می آدچون دور و برش همه چی مرتبه و تنها اتفاق غلطیه که تو تصویر دیده می شه اما جرثقیلای منتقدمذکور درنوشته شمانه.
    ++++++++++++++++++++
    منظورم این بود که دلخورنشید که به جای توجه به مطالب به شکل ارائه شون توجه بیشتری کرده ام.
    بعضی وقتا یه موضوعاتی از بس جالبن حرص آدمو در میارن.
    +++++++++++++++
    بگید که منظورمو گرفتید.

    پاسخحذف
  6. کیمیا! جرثقیل تو تصویر باری بیشتر از ظرفیت ش برداشته در نتیجه خسارت زده به خودش و دور و برش /// نه ... من باز دلخور نیستم؛ گرفتم!

    پاسخحذف
  7. من خراب ذهن این افراد هستم. خبرگزاری سپاه می رود با دو رییس بسیج دانشجویی (عضو ساده هم نه) مصاحبه می گیرد که هر دو نفر شکایت از یک فرمانده سپاه را سوء استفاده از "آزادی موجود" می دانند.

    فکر کنم از دید آنها آزادی مثل بیمه بدنه ماشین هست که برای اینکه ارزشش حفظ شود نباید ازش "استفاده" کرد.

    پاسخحذف