۱۳۸۹ فروردین ۱۹, پنجشنبه

پیچش مو


نخست) حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذالنور؛ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مسجد اهل بیت قم: "نتوانسته‌ایم رهبری را آن طور که باید معرفی کنیم؛ هنوز هم بعد از 20سال بعضی سؤال می‌کنند که چگونه شد که رهبر انقلاب که حجت‌الاسلام و المسلمین بود، یک شبه آیت‌الله العظمی شد؟ ما می‌گوییم که آیا تأیید 80مجتهد خبرگان برای تأیید اجتهاد یک شخص کافی نیست؟" (+)
دیگر) همان حجت الاسلام و المسلمین، همان روز، همان جا: "اگر افراد معني ولایت فقیه را می‌فهمیدند، قائم مقام رهبري تعيين نمي‌كردند، که بعدها در آن گیر کنند"
نکته) هر دو اتفاق بالا، یعنی انتخاب قائم مقام رهبری و انتخاب رهبری بعد از رحلت امام، در یک مجلس خبرگان با همان 80 مجتهد خبره صورت گرفته؛ اولی در تیرماه سال 64 و دومی در خرداد ماه سال 68؛ دوره اول مجلس خبرگان رهبری (+)
*
دیگر پست امروز: اولین بسته

۹ نظر:

  1. هر چی که هست خدا ازشون نگذره

    پاسخحذف
  2. نکته سنجی خیلی خوبی بود

    پاسخحذف
  3. بابا اصلا"مجتهد غیر مجتهد نداره...خبری نیست.همین آقا با اون اسم گنده نمیتونه یک سخنرانی بدون جملات متناقض ارائه بده(البته با نظر ناشناس1موافقم

    پاسخحذف
  4. و این همان منطق ِ بی منطق و سر درگمی ست که با آن ما را و همه را روی یک انگشت می چرخانند. داستان، همان داستان دو ضرب در دو است و نتیجه اش هر چیزی ممکن است بشود با هزار و یک اما و اگر و تبصره؛ اما مطمئنا "چهار" نمی شود!
    بله، دنیا را هم ما باید اداره کنیم.

    پاسخحذف
  5. جناب معینی
    از اینگونه تناقضات حتی در یک سخنرانی و در یک روز توسط یک مقام بسیار است. امیدوارم حداقل خودشان بفهمند چه می گویند؟ یا حداقل کسانی که پای منبر آقایان هستند کمی بیشتر فکر کنند.

    پاسخحذف
  6. آقای معینی خوشحالم که وبلاگم رو می خونید .

    این آقا معلم اخلاق نداره بهش شکایت کنیم از دستش.

    پاسخحذف
  7. واقعا تناقض عجیبیه. اینا ضربه به خود رهبری نیست واقعا؟

    پاسخحذف
  8. اینکه گفته اید هم اینها بودند که قائم مقام رهبری را انتخاب کردند باید بگویم که خداوند متعال هم با فرستادن آیۀ کریمۀ «ثاني اثنين إذ هما في الغار» یک بار ابوبکر را شخص اول و پیامبر را شخص دوم نامید و از ابوبکر قدردانی کرد، ولی بعدش چه شد؟؟؟؟ مگر بعدها بداء حاصل نشد دربارۀ همین ابوبکر. دربارۀ آن قائم مقام رهبری که این هشتاد مجتهد تعیین کردند هم بداء حاصل شد دیگر. (...) ** بخشی از کامنت (با پوزش) توسط نویسنده وبلاگ حذف شد

    پاسخحذف
  9. یعنی حاج آقا ذالنور پیچش مو می بینند و ما مو را فقط؟!

    پاسخحذف