۱۳۸۸ اسفند ۱۹, چهارشنبه

حتی موفق تر از کمونیست ها


ایران "یک سوم" همه روزنامه نگاران زندانی جهان را در خود جای داده؛ حتی بالاتر از چین و کوبای کمونیست! این موفقیت را کمیته حمایت از روزنامه نگاران (Committee to Protect Journalists) گزارش و اعلام کرده که ایران با 52، چین با 24 و کوبا با 22 روزنامه نگار زندانی، سه رده نخست را از آن خود کرده اند. این کمیته زر الکی زده که " حکومت ایران بالاخره در جنگ خود علیه اطلاعات خواهد باخت اما ما همه روزه به خاطر هزینه بسیار سنگینی که همکاران ما می پردازند، غمگینیم" ...
*
پ.ن: بدخواهان اجازه ندادند ما یک چند روزی بابت این موفقیت، احساس شعف کنیم؛ آمده اند می گویند در یک مسابقه دیگر سوم شده ایم ... دیروز (پنج شنبه) سازمان گزارشگران بدون مرز اطلاعیه داد که ایران بعد از چین کمونیست و بعد از ویتنام کمونیست، سومین زندان بزرگ کاربران اینترنت در دنیاست ... الهی بتّرکه چشم حسود

۵ نظر:

  1. مایه شرمندگی؛ این بود نتیجه انقلاب اسلامی؟

    پاسخحذف
  2. من مطالب اخیر شما رو خوندم و واقعا از خوندن چند پست لذت بردم...
    حالا یه سوال دارم:
    شما و امثال شما چه اصراری دارید که بگید کوبا،چین، کره شمالی و ... نظام شون کمونیستیه؟ مگه کمونیست بودن به ادعاست؟ مگه احمدی نژاد که میگه "ایران آزاد ترین کشور دنیاست" شما باور می کنید؟

    پاسخحذف
  3. ناشناس عزیز! خوشحالم که مطالبم برایتان مفید بوده /// عزیز! من و مثال من اصراری نداریم؛ خود دولت هایی که نام برده اید خودشان را کمونیستی اعلام می کنند! من شاید درست متوجه منظور شما نمی شوم یعنی شما می گویید کمونیست واقعی اصلا دشمن آزادی نیست؟

    پاسخحذف
  4. درست متوجه شدی دوست من...تا اونجا که من می دونم سوسیالیسم(مطابق آموزه های مارکس) منافاتی با آزادی که ندارد هیچ، بلکه اساس سوسیالیسم بر آزادی و انسانیت است...ادعای این کشورهام مثل ادعاهای احمدی نژاده

    پاسخحذف