۱۳۹۸ تیر ۲, یکشنبه

🔴 مادر نمونه ایرانی اسلامی معرفی شد

روزنامه اطلاعات [24 مرداد سال 60]: بنیاد شهید در پیامی بعنوان امام خمینی رهبر انقلاب اسلامی ایران ضمن اشاره به پخش فیلم دیدار مادر نمونه و قهرمان ایران که چند شب پیش شجاعانه با فرزند فریب خورده‌اش وداع کرد، اعلام داشت که از رهبری‌های پیامبر گونه آن امام بزرگ جز این انتظار نمی‌رود که مادری این چنین در دامن انقلاب شکوهمند اسلامی ایران پرورش یافته و در پاسداری از خون شهیدان و صیانت از اسلام عزیز این چنین عزیزترین ثمره زندگیش را به محاکمه کشد و حتی اعدامش را نیز آرزو کند. در قسمت دیگری از این پیام آمده است: آری، اکنون اسلام باید برخورد ببالد که این چنین مادری را به رهبری آن بت‌شکن پیروز برای مستضعفین گیتی خصوصا امت اسلام به ارمغان می‌آورد که این خود یکی از نمونه‌های خواهران والا گوهریست که به قول امام بزرگ در جریان پیروزی انقلاب عظیم اسلامی ایران و در تداوم آن نیز همیشه در صف مقدم نهضت حضور داشته‌اند.

بخش دیگری از این پیام چنین است: اماما! مبارکت باد وجود چنین مادر و مادرهائی و چنین امتی که در اثر تعالیم اسلام بزرگ به رهبری‌های آن امام عزیز تنها به شهادت می‌اندیشند و فداکاری و جان‌نثاری و رزمندگیش را میزانی نتوان گذاشت.

🔹 پیام امام جمعه تهران
از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی خامنه‌ای امام جمعه تهران پیامی بعنوان امام جمعه اصفهان و خطاب به این بانوی رشید اسلام مخابره شد. متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی، آیت‌الله آقای سید جلال الدین طاهری دامت برکاته ...
صحنه‌ای که دیشب در تلویزیون از آن بانوی رشید مسلمان مشاهده کردم مرا بیاد پرشکوه‌ترین حماسه‌های صدر اسلام افکند. از انقلاب اسلامی با آن عمق فرهنگی و اخلاقی پیدایش و پرورش چنین معجزاتی عجیب نیست. خوب است دشمنان این انقلاب با آگاهی از چنین پدیده‌های معجزه‌آسا در قضاوت و نیز در موضع‌گیری خود نسبت به این انقلاب الهی تجدیدنظر کنند. این همان نهضتی است که جز پیروزی فرجامی برای آن نیست. خواهشمندم سلام اینجانب را به این صديقه مومنه ابلاغ فرمائید.  کتب‌الله لاغلبن انا و رسلی. والسلام عليكم و رحمة الله. سیدعلی خامنه ای

🔹 پیام ۱۱۰ نماینده مجلس
 صدوده تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پیامی خطاب به مادر نمونه ایران ابراز امیدواری کردند بتوانند به مسئولیت خطیر خود در قبال چنین مادرانی جامه عمل بپوشانند.

متن پیام نمایندگان بدین شرح  است:
«والذين آمنوا أشد حبا لله» - بار دیگر معجزه ایمان در چهره مادری بزرگوار و حماسه‌ساز ظاهر گشت، مادری که قلبش را عشق سوزان الهی لبریز ساخته و هر آنچه جز اوست بیگانه می‌شناسد. لحظات وداع مادر عظیم‌الشان «طريق الاسلام»، در آستانه اعدام فرزندش عظیم‌تر از آنست که بیان و قلم عهده‌دار توصیف آن شود. هر لحظه از آن لحظات خدایی سند روشن شکست‌ناپذیری اسلام در برابر کفر و استکبار جهانی است و در عین اخطار و هشداری به مسئولین جمهوری اسلامی و نیز نویدی به‌همه سنگرداران انقلاب در تمام جبهه‌های جنگ. ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی آرزومندیم که بتوانیم مسئولیت خطیرمان‌ را، آن‌سان که شایسته چنین مادرانی است بشناسیم و در حد قدرت برای انجام آن بکوشیم. ما به مکتب انسان‌ساز اسلام با چنین پرورده‌هایی می‌بالیم و به فرزندان این مکتب خاصه این مادر مکتبی بعنوان معلمه و مربيه خود درود می‌فرستیم.
(امضاء ۱۱۰ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی)


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر