۱۳۹۵ دی ۹, پنجشنبه

"سوالات مردم" مهم بود


هفتم آذر 95 | آیت‌الله خامنه‌ای: ناتمام ماندن کارها، سؤال و اشکال ایجاد می‌کند و متأسفانه اکنون این وضعیت در بعضی بخش‌های مختلف کشور دیده می‌شود که ازجمله‌ی این مسائل، موضوع حقوق‌های نجومی است و این موضوع از مسائل مهمی است که نتیجه‌ی رسیدگی به آن برای مردم روشن نشد و سؤالات در ذهن مردم باقی ماند.

هفتم دی 95 | دادستان تهران (با انتقاد از برخی مسوولان که اعلام داشته‌اند موضوع حقوق‌های نجومی مربوط به دیوان محاسبات است): قوه قضاییه این توجه را دارد که به جای دولت عمل نکند اما وقتی جامعه با طرح یک سؤال و مساله بزرگ، با شوک مواجه شود و موجب سلب اعتماد مردم فراهم ‌گردد، قوه قضاییه و دادستانی مکلف به ورود است.

هشتم دی 95 | حسن روحانی: سوال مردم همچنان باقی است و می‌خواهند بدانند، آن پول کجاست و چه کسانی آن فرد (بابک زنجانی) را کمک ‏و همراهی کرده‌اند؟ از ابتدای رسیدگی به پرونده این فرد (بابک زنجانی)، پیشنهاد کردم قبل از اینکه وی در اختیار ‏دستگاه قضایی قرار گیرد، در اختیار وزارت اطلاعات باشد و پس از روشن شدن موضوع برای رسیدگی به ‏دادگاه برود.‏ انتظار مردم این است که ماجرا برایشان روشن شود و من به عنوان نماینده ‏ملت ایران و مسئول اجرای قانون اساسی اعلام می‌کنم که در پرونده‌های مهم که میلیاردها اموال عمومی ‏مردم در آنها حیف و میل شده،  باید به سوالات مردم پاسخ داده شود.


https://telegram.me/mmoeeni1/1136





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر