۱۳۹۳ اسفند ۲۷, چهارشنبه

لانه فساد مالی


استاندار زنجان دیروز در نشست خبری ماهیانه خود فاش کرد که سازمان همیاری شهرداری‌‌های این استان در دولت گذشته، به «مرکز فساد مالی» تبدیل شده بود.
جمشید انصاری افزود: این سازمان را تبدیل به حیاط خلوت استانداری کرده بودند و تخلفات مالی استانداری و تخلفات سایر دستگاه‌ها از طریق این سازمان صورت می‌گرفته است.
وی با اعلام این که ذی‌نفعان از این مفاسد کم نبوده‌اند، تاکید کرد: با همه گستردگی فساد در این سازمان، نه کسی به مسئله حساس بوده و نه کسی حساس است و کسانی که از این قِبل، سود برده‌اند در حال لاپوشانی هستند.
استاندار زنجان با اعلام این که دولت آن چه را در این باره وظیفه داشته انجام داده و می‌دهد، افزود: منتظریم ببینیم مدعیان مبارزه با فساد در این باره چه می‌کنند.
جمشید انصاری در واکنش به سوال خبرنگاری که از وی پرسید آیا جذب بی‌ضابطه نیرو در این سازمان جز تخلفات است؟، گفت: شما فساد ندیده‌اید که این فقره را فساد می‌دانید!
.
پ.ن: دولت «پاک» احمدی‌نژاد، دو استاندار برای زنجان داشت؛ اولی قوام نوذری که سه سال استاندار بود (بعد شد استاندار کهگیلویه و بویراحمد) و دیگری سردار محمد رئوفی‌نژاد که ابتدا مدت کوتاهی توسط احمدی‌نژاد استاندار کرمان شد و بعد برای پنج سال استاندار زنجان. سردار محمد رئوفی‌نژاد قبل از روی کار آمدن دولت احمدی‌نژاد، 7 سال فرمانده لشگر 41 ثارلله سپاه کرمان بود. حرف و حدیث‌های بسیاری از بی‌انضباطی مالی وی به گوش می‌رسید که با اظهارات اخیر جمشید انصاری، با خیال راحت‌تری می شود از آن ها تعبیر به «فساد» کرد.

یادآور می‌شود مراسم خداحافظی و «طلب حلالیت محمد رئوفی‌نژاد» 12 آبان سال گذشته در هتل پیام شهر زنجان برگزار شد و  وی اکنون در سلامت کامل به سر می‌برد!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر