۱۳۹۰ مهر ۱۳, چهارشنبه

چهارپاره – 41


 (1)
این اصلا منصفانه نیست که احمدی نژاد هم وقتی کم می آورد، بگوید نگذاشتند و نمی گذارند دولت کار و برنامه هایش را پیش ببرد، خاتمی هم همین را بگوید (می گفت یعنی)؛ آن خاتمی که نه مجلس پنجم با او بود، نه مجلس هفتم، نه شورای نگهبان، نه نمازجمعه ها با او بودند نه امام جمعه ها، و تازه وزرایش را هم توی خیابان می زدند، نه صدا و سیما و نه حتی کیهان، فرودگاه را اجازه نداشت افتتاح کند، از گفتگوی تمدن ها حرف می زد بعد جنازه عکاس زن از زندان بیرون می فرستادند، روزنامه ها را فله ای تا ابد توقیف موقت می کردند، استاد دانشگاه (آقاجری) را حکم اعدام می دادند ... احمدی نژاد تا قبل از پروژه استعفا - ابقای مصلحی، نماد ارزش های احیا شده انقلاب بود، خیلی که ناراحتش می کردند، دکتر "کردان"ش را عزل می کردند. تازه همین الان اش، پیش پای سفر نیویورک، جاسوس برایش آزاد می کنند، خاتمی تا می خواست بیرون برود یا حرف بدی! بزند، یا نشریه ای توقیف می شد، یا قاضی مرتضوی حکم های خوبی می داد!  ... همه رقم هوای احمدی نژاد را داشته اند ... این به خدا انصاف نیست (بازگشت به مصاحبه دیشب احمدی نژاد)
.
(2)
آیت الله جنتی درباره ماجرای اختلاس اخیر سفارش کرده که "نباید مجرمی در این پرونده تبرئه شود"(+). یعنی واقعا قوه قضاییه متوجه عمق فاجعه در این جمله نشده؟ کس دیگری این حرف را زده بود، حکم فیلترینگ اش صادر نمی شد؟
.
(3)
چهارمین استاندار هرمزگان در طی شش سال گذشته، همین چند روز قبل معرفی شد؛ همین طور یهویی. بعد گفتند دارند "گردش نخبگان" بازی می کنند و بعد وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه اعتراف کرد بیداری اسلامی نشانه کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران است
.
(4)
اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان، در سالگرد آغاز جنگ "هشت ساله" عراق علیه ایران، جلوی در اصلی اداره پلاکارد زده بود: "اگر این جنگ "بیست سال" هم طول بکشد، ما تا آخر ایستاده ایم"
.
.
.

۲ نظر:

  1. چقدر حس خوبی داره وارد وبلاگ راز سر به مهر شدن بدون فیلتر.

    پاسخحذف
  2. ایروان خوش بگذره و اجرای خوبی داشته باشین

    http://www.behshab.blogsky.com/1390/07/13/post-738/

    پاسخحذف