۱۳۸۹ اسفند ۸, یکشنبه

یاد ِ میر ِ محصور


فیلم آزار اعضای خانواده هاشمی رفسنجانی در شهرری توسط "امت حزب الله" (+)  را که مال همین چند روز قبل است، ندیدم. دوست هم ندارم ببینم. با افتخار از کش رفتن موبایل فائزه هاشمی هم حتی نوشته اند ! .. سهم رنج مان کم نیست؛ رنج بزرگتر امان نمی دهد اصلا
*
یادتان هست ابراهیم نبوی طنزی علیه فاطمه رجبی نوشت در آن بحبوبه شروع شور انتخاباتی؟ ... ابراهیم نبوی حامی میرحسین بود و فاطمه رجبی پشتیبان معجزه هزاره سوم ... و یادتان هست میرحسین در آن شور آشکارا بر حامی خود خشم گرفت و نوشت(+): "خداوند به قلمي شيريني طنز مي‌دهد و حتي آن را درخور ثبت در تاريخ ادبيات ملتي مي‌کند که خود پيشتاز ادبيات بشريت است، اما صاحب آن قلم حد ادب را رعايت نمي‌کند و در مورد آن خانم نويسنده مطالبي به نگارش در مي‌آورد که بي‌ترديد بيان‌کننده ي آن زماني که به پختگي برسد و در نظر آورد که چگونه احساس مي‌کرد اگر همان جملات به هر علتي و هر بهانه‌اي در مورد زناني از بستگان خود او بيان شده بود، آرزو مي‌کند هرگز آن را ننوشته و هيچ‌گاه در هيچ کجا ثبت نشده بودند"
*
دلم سخت برای "اخلاق" تنگ است ... اخلاق در حصر است ... غصه بزرگتر از این سراغ دارید؟

۱۰ نظر:

  1. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  2. وقتی مردم رو تو خیابون میکشن و بعد از قتل اتهام جاسوسی هم بهشون میزنن گرفتن موبایل یک نفر و فحش دادن بهش به نظر من از دیدگاه اخلاقی جای مطرح کردن هم حتی نداره

    پاسخحذف
  3. ناشناس عزیز! تاکید من بر "امت حزب الله" بودن کساییه که این کار رو کردن ... حرف شما از منظری، کاملا درست است

    پاسخحذف
  4. من ديروز اين فيلم رو كامل ديدم
    خيلي عصبي و ناراحت شدم . كليپش رو گذاشتم روي پيجم و بالاش نوشتم به قول سروش اينها همان "وحوش ولايت" هستند ...
    بعد حس كردم منم دارم فحش ميدم ... مثه همون كاري كه اينا ميكنن ... واسه همين كليپ رو حذف كردم يه نفس عميق كشيدم و گفتم ... خدا جاي "حق" نشسته "هنوز"

    پاسخحذف
  5. چندی پیش مطلبی در وبلاگی نوشته شده بود ک اعراب جالهیت(قبل اسلام) اگر مردی به زنی توهین میکرد یا او را میزد و ... اعراب او را مسخره میکردن که با یک زن درگیر شده!
    جل الخالق! همان وقتی که در روز روشن با باتوم توی سر زنان زدن و لگد پرانی کردن فهمیدیم که اعراب جاهلیت چقدر مظلومند! این سپاه پاسداران و عمالشان با این بی آبرویی ها مطمئنا گور خودشونو میکنند.

    پاسخحذف
  6. اخلاق نیک اگر به راستی بین حاکمان وجود داشت طرفدارانشون زودتر از من و شما به فکر پیروی از این اخلاق می افتادند... کسانی از دروغگویی وبددهنی و نفاق پیروی می کنند که برای گفتن چنین کلماتی و چنین اهانت هایی ابایی ندارند...

    پاسخحذف
  7. سلام کامنت بالایی به اسم امیرحسین مال من بود نمی دونستم اسم امیرحسین سیو شده اینجا :)

    پاسخحذف
  8. به به ... مقدم امیرحسین آقا هم مبارک ... ممنونم نرگس عزیز

    پاسخحذف
  9. همین چند روز اخیر داشتم به همون داستان فکر میکردم. اصولگرایی این مرد بزرگ تاریخ مصرف ندارد

    پاسخحذف