۱۳۸۹ آبان ۱۶, یکشنبه

پارتی مهم من


سردار ابراهیم جباری که در پی سفر اخیر رهبری به قم، از فرماندهی سپاه قم به فرماندهی سپاه ولی امر، سپاه محافظ رهبری، منتقل شده، تا نه سال قبل فرمانده سپاه زنجان بود. یک نظامی شدیدا علاقمند به سیاست. سخنران خوب و فعالی بود و البته یک پای مصاحبه های صدا و سیمای زنجان. همسر خواهر فرج الله سلحشور، کارگردان، است. بعدتر شد فرمانده سپاه قزوین. در همین قزوین بود که گفته بود: "مراقب باشید انتخابات مجلس ششم تکرار نشود" و باز در همین قزوین بود که وقتی مردم در برف و کولاک زمستان سه سال قبل توی اتوبان قزوین -  زنجان گیر افتاده بودند، خودش هم پا شده بود رفته بود برای سرکشی، و تلویزیون هم نشان اش داد ... بعدتر شد جانشین سپاه تهران، بعد فرمانده سپاه قم و حالا فرمانده سپاه ولی امر. کسی بود که سال قبل در یکی از سخنرانی هایش برای اولین بار از وابستگی ارتش سایبری به نظام، که سایت های منتقد را هک می کرد، خبر داد ... چیزی که یاد سردار جباری را برای همیشه در گوشه ای از زندگی من ثبت کرده بر می گردد به روزهایی که من در "پیام زنجان" می نوشتم و سردار پشت سر هم از ما شکایت می کرد و قریب به اتفاق شکایت ها هم مربوط می شد به نوشته های من. هیچ دادگاهی به نفع سردار رای نمی داد جز یک بار؛ سر طنزی که نوشته بودم و پیشنهاد کرده بودم حالا که سیمای مرکز استان زنجان دنبال آرم خاص خودش است، از عکس همین سردار خودمان استفاده کند، از بس که همیشه سردار را نشان می داد و حرف هایش را جدی می گرفت ... امیدوارم  این روزها نخواهد وبلاگ مرا بخواند!
*
قبلا هم یک بار درباره سردار جباری اینجا نوشته ام

۱ نظر: