۱۳۸۹ تیر ۱۰, پنجشنبه

مهم؛ برای آنها که قصد اسباب کشی از بلاگفا را دارند


محمد واعظی عزیز، از چند ماه قبل شروع کرد به نوشتن از خاطرات مسافرت های خود در وبلاگش در بلاگفا؛ کوتاه و زیبا و اثرگذار می نوشت. کلی هم کامنت خوب داشت ... چند روز قبل نوشت که قصد اسباب کشی به بلاگر دارد. دیروز از وبلاگش در بلاگر رونمایی کرد ... دو ساعت بعد برگشت دید "بلاگفا" وبلاگ قبلی اش را با کل متن و کامنت ها "پاک" کرده! خود محمد اینجا و اینجا توضیح بیشتری داده. شانسی که آورده اینه که طی روزهای قبل تر متن نوشته های قبلی را به وبلاگ جدیدش منتقل کرده تا آن همه نوشته با یک "سرقت" نافُرم بر باد نرود هر چند کامنت ها را از دست داده! ... لذ اگر شما هم قصد اسباب کشی از بلاگفا را دارید به نکته ایمنی مهمی توجه داشته باشید: "تا همه اسباب و وسایلتان را از بلاگفا بار نکرده و به جای مطمئنی منتقل نکرده اید، کاری نکنید که بلاگفا متوجه شود دارید می روید! پشیمانی سودی ندارد".

۳ نظر:

  1. مرسی بابت راهنمایی
    منم همین بیت اومد برام. خیلی جالب بود واسم..........البته من هزار بار حذف کردم واین بیت مال بار اول بود......همون موقعها.

    پاسخحذف
  2. مرسی بابت راهنمایی
    .
    .
    .
    جالب بود واسم این پست از این جهت که این بیت هنگام تفال واسه منم اومد.البته من هزار بار خودم وبلاگمو حذف کردم وباز گذاشتم.یه بار هم دزدیده شد..این بیت مال همون بار اول بود......مرسی بازم.

    پاسخحذف
  3. بلاخره کامنتا رسید یا نه.....نفهمیدم اخرش

    پاسخحذف