۱۳۸۹ تیر ۹, چهارشنبه

تسلیم عشق

یازده – دوازده سال قبل تلویزیون را کنار گذاشته بودم و فقط رادیو گوش می کردم. "قصه شب" و "راه شب" هایش را و از بین "راه شب" ها، راه شب سه شنبه شب را که علی عمرانی اجرا می کرد، خیلی دوست داشتم. موسیقی شروع برنامه فوق العاده بود؛ بعدها که دیگر فرصت رادیو گوش کردن نبود، من اما مدام دنبال اسم و آدرس این موسیقی زیبا بودم؛ احتمالا به گوش همه آشنا باشد ... ناقص این جا و آن جا به گوشم می رسید و حتی توی آسانسورها هم شنیده بودمش (بماند که زنگ موبایل ها و آسانسورها چون انگل افتاده اند به جان بهترین و زیباترین آهنگ ها؛ انتخابِ شروع و پایانِ شنیدن، با ما نیست. اگر آهنگی را دوست دارید آن را زنگ موبایل تان نکنید؛ محترم تر می ماند) ... چند شب پیش تصادفا کاستی خریدم به اسم "تسلیم عشق"؛ کار گیتار از اتمار لیبرت ... گمشده را پیدا کرده بودم.
نتوانستم موسیقی مورد نظرم را روی وب پیدا کنم که شما هم بشنوید. یکی از آهنگ های آلبوم 
"تسلیم عشق" را اما می توانید اینجا(+) بشنوید
.
یافتم : )  +

۷ نظر:

  1. پناه می برم به عین ِ حروفِ او،
    به "عین"ِ برهنه اش در باد
    به "شین"ِ هر شعله اش به خواب،
    به "قاف"ِ هر تغزل اش که توتیا.

    پاسخحذف
  2. سلام
    آدرس وبلاگ من تغییر کرد و بلاگفا به فاصله 2 ساعت وبلاگم را پاک کرد. به همین راحتی.

    این آدرس وبلاگ جدید، شرح واقعه را نوشته ام:
    http://rahnevesht.blogspot.com/

    پاسخحذف
  3. ناشناس عزیز! خیلی ممنون ... خوب کردی خبرم کردی

    پاسخحذف
  4. سلام آن آهنگ این نیست؟
    Heart Still-Beating - Ottmar Liebert

    پاسخحذف
  5. یادم رفت آدرس بذارم :)
    اینم آدرس دانلودش
    http://www.4shared.com/audio/r8YYa_CV/01_Ottmar_Liebert_-_Heart_Stil.htm

    پاسخحذف
  6. زروان عزیز! خیلی ممنون که لینک دادی ولی این اونی که من می گم نیست

    پاسخحذف