۱۳۸۹ تیر ۱۵, سه‌شنبه

کاریکاتور هفته - 23

Cristobal Reinoso/Argentina
*

۹ نظر:

  1. سلام بر مهندس عزیز.
    برادر اینکار رو نکن. این کاریکاتورهایی که می گذاری ، به اندازه یک کتاب حرف برای گفتن دارد. "قلبمان" ضعیف است. تحمل اینهمه فشاررا ندارد. این خبر را شنیدی؟""دادگاهی در آرژانتین رنالدو بنیونه، آخرین دیکتاتور نظامی این کشور را به اتهام شکنجه و قتل شماری از مخالفان چپگرا در اواخر دهه ۱۹۷۰ میلادی به ۲۵ سال زندان محکوم کرده است."" من یک رویا دارم مهندس جان

    پاسخحذف
  2. بیچاره دل که هیچ ندید از گذار عمر...

    پاسخحذف
  3. نمي دونم چرا عكسات براي من باز نمي شه!!


    شهرزاد

    پاسخحذف
  4. کیارش عزیز! فاصله شنیدن این خبرها مدتی است کوتاه تر و کوتاه تر می شود

    شهرزاد عزیز! متاسفانه چند روزیست سایتی رو که عکس های بلاگر رو آپلود می کرد فیلتر کردن و عکس ها دیده نمی شه ... این کاریکاتور رو با یک یو.آر.ال دیگه آپلود کردم که دیده بشه؛ دیده میشه حالا؟

    پاسخحذف
  5. فوق العاده بود.
    یک دنیا حرف برای آنان که اگر در خانه کس باشند یک حرف بسشان است.
    البته اگر کسی باشند.

    پاسخحذف
  6. اين كاريكاتوره الان ديده مي شه.دوست داشتم عكس دخملتون را ببينم :))


    شهرزاد

    پاسخحذف
  7. البته نمي دونم در مورد مهشاد كه نوشتيد عكس ان هستش يا يه عكس ديگه!به هرحال من هميشه عكسها و كاريكاتورهاي وبلاگ شما را دوست دارم.

    اين يك سايت وانلود عكس

    http://www.persianpic.info/upload

    شهرزاد

    پاسخحذف
  8. ظاهرا کامنت ها خودبخود بعد از چند ساعت دوباره پدیدار شدند. این مشکل برای من هم پیش آمده بود.

    پاسخحذف
  9. شهرزاد! بابت معرفی سایت ممنونم ... به گمانم عکس مهشاد هم الان دیده می شه

    پاسخحذف