۱۳۸۹ فروردین ۱۸, چهارشنبه

هم کلاسی ها دور هم


آپ دیت اول: با همت کیانوش و اویس قرار شده همکلاسی های سابق دور هم جمع بشیم. حالا بیشتر از هفده سال از روزی که برای آخرین بار از پشت نیمکت های دبیرستان امیرکبیر زنجان بلند شدیم می گذره؛ تو این مدت چهار – پنج باری دور هم شده ایم که مهم ترین و پرتعدادترینش مربوط به شهریور 78 میشه توی سالن اجتماعات دبیرستان امیرکبیر و با حضور برخی از دبیران. آخرینش هم به نظرم سال 81 بود. محور این گردهمایی ها بروبچه های کلاس دوم ریاضی شش امیر کبیر (در سال تحصیلی 70-69) بوده ولی رفقای نزدیک به این جمع همیشه کنارمون بودن و مایه پررونقی جمع. محل قرار تهرانه و پنج شنبه 26 فروردین. فکر می کنم راه من از همه به محل قرار دورتره. اون طوری که شنیدم تا حالا بیست نفری اعلام آمادگی برای حضور کردن. امیدوارم کسی از قلم نیفته. خیلی خیلی دلم می خواد تو این دورِ هم جمع شدن من هم باشم. در ضمن ظاهرا حضور تو این جمع خانوادگیه که خب من مخالفشم بر اساس یک تجربه؛ "بلااستثنا" در حضور خانواده ها بچه ها کمتر راحتن و گرفتار ملاحظات عرفی می شن و البته سریع هم تشکیل فراکسیون و "مرز" می دن! به نظر من به همین دلیل بوده که از آخرین دیدارمان این همه سال گذشته! یه پیشنهاد اینه که ما همکلاسی ها سه چهار ساعت قبل از زمان شام دور هم باشیم و برای شام خانواده هامون هم به ما ملحق بشن ... نه؟!
این پست رو من با اخبار و اطلاعات جدید به روز می کنم
*
آپ دیت دوم:
دعوت شده ها (سبز: هستند – قرمز: نیستند): محسن اخلاق پسند / مرتضی شهامی / رسول اسدی / سید هادی حسینی / سید اویس ترابی / بهزاد شفقتیان / رامین دوست محمدی / احسان نراقی / سعید یوسفیان / احمد باقری / محمدرضا درگزی / کیانوش جعفری / یوسف رسولی / حمید معماریان / شاهین کبیریان / جاوید منیری / محمدرضا حسنی / محسن شهیدی / "علیرضا" و "مجید" سلمان مهاجر / ناصر فغفوری / فرید غنی / خودم / حسین خالصی / حمیدرضا نیتی / محسن جبار / مجتبی کریمی / کامبیز کیانی / محمدرضا دلجویی / غلامرضا قره داغی / علی رضوی / امیرحسین یمینی / علی سرافراز نیکو / حمید سیدی / محسن گل تپه / فرامرز فهرستی / رسول محرمی / مجید کلانتری
امکان تماس میسر نشده؛ اگر امکان تماس دارید اعلام کنید: شهریار عبداللهی
*
آپ دیت سوم (صبح شنبه):
قرارِ حضور با خانواده ها حتمی شده؛ جایی در تقاطع امام علی و شهید بابایی و جمعیت حاضر حول و حوش 45 نفر برآورد شده
آپ دیت چهارم (صبح یکشنبه):
محل قرار به "فرشته" تغییر کرده، زمان هم به ظهر جمعه؛ 27/1/89
آپ دیت پنجم (صبح دوشنبه):
لیست به قرار بالا اصلاح شد. محل قرار: بعد از پارک وی / مجتمع فرشته / جمعه یازده و نیم ظهر
آپ دیت ششم (صبح سه شنبه):
بچه ها! اومدنی عکسای یادگاری دبیرستان رو با خودتون بیارین: کیانوش
*

۸ نظر:

  1. به چه کار خوبی..
    خوش بگذره بهتون :)
    کچل که نشدی بهت بخندن ؟:))

    پاسخحذف
  2. نه مهتا! هنوز یه چیزایی این بالا مونده!!

    پاسخحذف
  3. کاش برای ماه بعد برنامه ریزی میشد تا ما هم میتونستیم شرکت کنیم

    پاسخحذف
  4. چرا پیشنهاد نمیدید برای تغییر زمان.منم یه پیشنهاد دارم:بچه هاتونم ببرید.

    پاسخحذف
  5. کیمیا! این کار رو که حتما می کنیم ولی برای تغییر زمان ظاهرا دیر شده

    پاسخحذف
  6. اسامی رو که دیدم،با خودم گفتم بعضی تو کلاس دو ریاضی 6 نبودن، ولی باز خوبه دعوت شدن، من با وجوداینکه بودم، نمیدونم چرا همیشه فراموش می شم. شاید مصلحتی تو کاره که من سر در نمیارم. در هر صورت آرزوی بهروزی برای همشون دارم و آرزو دارم هر جا هستن سربلند باشن.
    حسین

    پاسخحذف
  7. حسین آقا! شاید هم خبر من کامل نیست؛ به هر حال من شمارتو برای بچه ها فرستادم

    پاسخحذف