۱۳۸۸ آذر ۱۸, چهارشنبه

بحرانی جدّی به نام "تنگی قافیه"


عکس بالا را دیروز ایرنا و خبرگزاری فارس با این توضیح منتشر کرده: "مجيد توكلي عضو طيف غيرقانوني علامه كه پس از به التهاب كشيدن دانشگاه اميركبير قصد داشت با لباس مبدل زنانه از دست نيروهاي انتظامي بگريزد ...". این عکس تحقیرآمیز را منتشر کرده و در کنار کلی اتهام بی سند و مدرک، نوشته اند که "بني صدر نيز در اوايل انقلاب و پس از آنكه خيانت هايش به انقلاب و نظام جمهوري اسلامي مشخص شد، با لباس زنانه از كشور گريخت"! ... نمی دانم حد تنگ شدگی قافیه چه حد است که این همه ناشیگری را باعث شده. در عکس کاملا مشخص است که مجید توکلی نه زیر ابرویی برداشته و نه حتی صورتش را اصلاح کرده؛ آن چنان که مثلا بنی صدر چنین کرده بود. و تازه آن دست های پر مو هم مگر می تواند نادیدنی باشد؛ در این صورت توکلی چطور می توانست با چنین قیافه ای از دانشگاه و دسترس ماموران امنیتی فرار کند؟ یعنی تا این حد خبرگزاری فارس توانایی نیروهای امنیتی و انتظامی کشور را دست کم گرفته که بخواهند گول چنین ظاهری را بخورند؟!
*
می بینید متاع آبرو چه بی مقدار شده در این سرزمین؟ چگونه کسانی بزرگی خود را در کوچکی دیگران گم کرده اند؟ ... حاصل اما چیست؟ جز ستبری "سبز"؟
*
از ما می‌خواهند که مسئله انتخابات را فراموش کنیم، گویی مسئله مردم انتخابات است. چگونه توضیح دهیم که چنین نیست؟ مسئله مردم قطعا این نیست که فلانی باشد و فلانی نباشد؛ مسئله‌ آنها این است که به یک ملت بزرگ بزرگی فروخته می‌‌شود. آن چیزی که مردم را عصبانی می‌کند و به واکنش وا می‌دارد آن است که به صریح‌ترین لهجه بزرگی آنان انکار می‌شود؛ میرحسین- بیانیه 16
*
پ.ن: لابد خبر دارید که چی شده؟ ... اولا این که با ارائه سندی معلوم شده بر خلاف خبر ایرنا و فارس، مجید توکلی هنوز دانشجو بوده و دیگر این که برخی حامیان جنبش سبز در حمایت از توکلی روسری و چادر به سر کرده و عکس گرفته و تازه عکس شان را هم منتشر کرده اند؛ به قول مسیح علی نژاد که نوشت: "مجید توکلی تحقیر نشد؛ تکثیر شد"!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر