۱۳۸۵ مهر ۲, یکشنبه

فضیلت پرشکوه

هفته گذشته اوریانا فالاچی روزنامه نگاز شهیر ایتالیایی زندگی را به سرطان باخت و درگذشت. نظرات اخیر او درباره خطر مسلمانان برای اروپا بسیار چالش برانگیز بوده. مصاحبه های فوق العاده حرفه ای و زیبایی با مشاهیر عالم سیاست داشته که به نظر من کسانی چون شارون خونریز و قذافی دیکتاتور بعد از مصاحبه حتما چند شبی خوابشان نمی برده ! کتاب "یک مرد" او که به مبارزات و زندگی همسرش پرداخته واقعا زیباست و خواندنی ... این جمله فالاچی را هیچ وقت نمی توانم فراموش کنم: روزی که حوا سیب ممنوعه را چید، گناه به وجود نیامد. آن روز یک فضیلت پرشکوه به دنیا آمد: نافرمانی . /ا

۳ نظر:

  1. سلام محمد جان من متاسفانه نتونستم اون سطر آخر رو درست بخونم ولی خوب معلومه که چیز جالبی ننوشتن . متاسفانه ! سبز باشی.

    پاسخحذف
  2. هیچ دقت کردی. ما ایرانیها تخصص خوبی در خرابکاری و تقلب و از طرف دیگه نصیحت و بالا منبر رفتن داریم!!!

    پاسخحذف
  3. سلام محمد جان . خوبی ؟
    کوچولو چطوره ؟ من هم خوب که خوب ! یا خب که خب ! به روزم نازنین . در ضمن سفارشت را اجابت کردم و به بلاگفا رفتم . یعنی هر دو تا را دارم . منتظرتم و نظر یادت نره . نظر تو برای من خیلی مهمه . و باز هم سلام .

    پاسخحذف