۱۳۸۹ اسفند ۲۵, چهارشنبه

فراخوان زنجیره وبلاگ نویسان سبز


اشاره ی من: بعد از اقدام گروهی قبلی مان در نگارش نامه ای سرگشاده خطاب به آقای علی مطهری (+)، حالا ما، جمعی از وبلاگ نویسان سبز، انجام کار گروهی دوم را آغاز کرده ایم. این کار دوم عبارت است از ارسال پیام تبریک نوروز به آدرس خانواده قربانیان اعتراضات بعد از انتخابات. من ناچار شده ام بخش هایی جزیی از متن فراخوان هماهنگ برای این اقدام گروهی را قبل از انتشار در وبلاگم، حذف کنم که جای خالی شان با (...) مشخص است؛ امیدوارم این کار من خدشه به این تشریک مساعی امیدبخش تلقی نشود ... تصویری را هم که برای این پست انتخاب کرده ام از کارت تبریک نوروزی "همشهری داستان" عاریه گرفته ام.

**
هم وطن
در آستانه دومین نوروز سبز (...)، جای خالی همراهان دیروزمان بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود. شوربختانه زمستان سرد 89 نیز با شهادت تنی چند از یاران سبزمان همراه شد (...)
همراه سبز
در واپسین روزهای سال «استقامت و پایداری جنبش سبز»، ما، زنجیره‌ای از وبلاگ نویسان سبز گرد هم آمده‌ایم تا شادی‌های کوچک نوروزی خود را با بازماندگان شهدای جنبش قسمت کنیم. سلامی به گرمی، دستی به مهربانی و کلامی به شادی، کوچکترین عیدانه ما برای کلبه‌هایی است که در سوگ عزیزان به ماتم نشسته‌اند. دل‌های ما نوروز امسال را در کنار خانواده‌های شهدا تحویل خواهد کرد. پس از شما خوانندگان خود نیز دعوت می‌کنیم تا به ما بپیوندید و ما را در انجام این گام کوچک یاری رسانید.
زنجیره ولاگ نویسان سبز، شما خواننده این نامه را فرا می‌خواند تا نوروز امسال را با ارسال یک کارت تبریک، یک پیام محبت آمیز و یا یک شاخه گل، با بازماندگان شهدای جنبش تقسیم کنید.
به امید جشن نوروز آزادی
زنجیره وبلاگ نویسان سبز

پی نوشت:
دوستان وبلاگ نویس در صورت تمایل به حمایت از این طرح، پس از انتشار این نامه در وبلاگشان، آدرس وبلاگ خود را به (arman.parian@gmail.com) ارسال کنند.
مخاطبان گرامی که قصد دارند به این طرح پیوسته و برای خانواده شهدا عیدانه ای ارسال کنند، می توانند با ای-میل بالا تماس بگیرند تا نشانی منزل شهدا را برایشان ارسال کنیم.

۳ نظر:

  1. سلام دوست عزيز ميشه بپرسم چطور بايد امضا كنم

    پاسخحذف
  2. آگاهی عزیز! شما به ایمیل اعلام شده در متن پست یک ایمیل بفرستید و اعلام آمادگی کنید

    پاسخحذف
  3. به فرمایش مقام معظم رهبری ، بحث فتنه تا قبل از 25 بهمن امسال بود چون فضا غبارآلود بود و حق و باطل را نمی شد تشخیص داد اما از این تاریخ به بعد کسانی که بر طبل تفرقه می کوبند در حکم ضد انقلاب محسوب می شوند و آگاهانه این کار را انجام می دهند .
    من نمی دانم پس کی می خواهند با امثال آقای معینی برخورد کنند. اگر من بودم که خدمت افرادی مثل تو را می رسیدم حیف . تو که کارمند دولت هم هستی خبیث پس این همه ناز و ادایت چیست ؟ چرا کرشمه می آیی ؟ مرد باش .

    پاسخحذف