۱۳۹۷ اسفند ۲۵, شنبه

🔴 مسئول مبارزه با فساد و دروغ کیست؟






1) رییس مستعفی صدا و سیمای جمهوری اسلامی (محمد سرافراز [تاریخ استعفا: اردیبهشت 95؛ 18 ماه پس از انتصاب از سوی رهبری]) درباره شهرزاد میرقلی‌خان [مسئول بازرسی ویژه رئیس سازمان صداوسیما] اخیراً به روزنامه شرق گفته که او گزارش یک حیف و میل بیت‌المال را داد، اطلاعات سپاه به او گفت از کشور برو!

او گفته: «ايشان (شهرزاد میرقلی‌خان) گزارشي از IPTV سازمان تهیه كرد كه تا آن زمان بيش از 9 ميليون يورو هزينه برداشته بود ولی راه‌اندازی نشده بود و اکنون نمي‌دانم به چه سرنوشتي دچار شده است. ما اين گزارش‌ها را به مدیر وقت بازرسی و حسابرسی سازمان و رئیس حراست سازمان داديم كه دقيق بررسي كنند. وقتی اين گزارش‌ها درحال بررسی بود، از سازمان اطلاعات سپاه با ايشان مستقيما تماس گرفتند كه براي سؤال و جواب برود. اين خانم را مستقيما براي پاسخگويی خواستند. ايشان به دلیل  رفتاري كه در آن جلسه شد، استعفا کرد و گفت هدفش اين بوده كه چند قدم مثبت در سازمان بردارد و حالا که نمی‌خواهند، استعفا مي‌دهم ... يكی از مديران ارشد سازمان اطلاعات سپاه آمد و گفت ما به ايشان ظن جاسوسی داريم. گفتم آیا مدرک و سندی داريد؟ به هر حال چيزي ارائه نشد و حرف‌هايی كه می‌زدند سنديت نداشت. مجددا به بهانه پیدا شدن لپ‌تاپ ایشان  که دزدیده شده بود، ایشان را باز هم مستقیما خواستند و گفتند از كشور برود. ایشان هم رفت.»

2) در آرشیو خبرگزاری فارس (28 آذر 90) که از «لطف‌الله سیاهکلی» به عنوان «معاون رسانه مجازی سازمان صدا و سیما» نام‌ برده شده، پیداست که متولی پروژه IPTV، وی بوده است.
او از جمله پیش‌‌تر در اوایل دهه 80، مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان بود.


3) جناب لطف‌الله سیاهکلی که با قانون منع به کارگیری بازنشستگان از معاونت صدا و سیما کنار رفته بود، چندی قبل به عنوان  مدیرعامل «شرکت صوتی تصویری سروش» منصوب شد تا به خدمات خود ادامه دهد.

4) کسی دروغ می‌گوید یا کسی خیانت کرده؛ مسئول مبارزه با فساد و دروغ کیست؟


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر