۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۸, سه‌شنبه

الّا و بلّاهایی که ناگهان فراموش می شوند


روزنامه جمهوری اسلامی؛ امروز: "برخلاف آنچه در تبلیغات رسمی اعلام می‌شود، توافق دیروز تهران نباید یک پیروزی قلمداد شود، زیرا یک عقب‌نشینی در برابر زیاده‌خواهی‌های غرب است و جمهوری اسلامی ایران نباید به آن تن دهد" ... روزنامه کیهان؛ امروز: "اقتدار و هوشمندی ایران در بیانیه سه جانبه تهران"
*
تا قبل از دیروز، ایران با قوت تمام اعلام می کرد که "الّا و بلّا" فقط و فقط مبادله سوخت را در خاک خودش، و در جزیره کیش، می پذیرد و حالا ناگهان قرار شده این اتفاق در ترکیه رخ دهد. من اصلا وارد مفاد این "بیانیه" یا "تفاهم نامه" نمی شوم، جایی که حتی "جمهوری اسلامی" و "کیهان" هم مواضع به شدت متناقضی درباره آن دارند ... من این وسط فقط یک آرزو می کنم و آن هم این که این "الّا و بلّا"هایی که "ناگهان" فراموش می شوند، برای همیشه با سیاست خارجی ما خداحافظی کنند

۱ نظر:

  1. بنده لازم است اين فتح الفتوح عظيم را به تمام مردم عزيزمان تبريك بگويم!!!! البته جام زهريست اين توافق. ما كه بخيل نيستيم هر كسي هرچي دوست دارد بنوشد. بشرطي كه ما را ابلهه فرض نكند.چند ماه هزينه عظيمي به مملكت تحميل شده و هيچكس جوابگو نيست.اگر مي خواستيد سوخت را بدهيد خوب چند ماه قبل مي داديد. در كنار اين برويد توجيهاتشان را بخوانيد .مرغ پخته به خنده در مي آيد. حق مسلم... خط قرمز...مصالح نظام...باشگاه هسته ايي...اقتدار...پيروز...همش دود شد رفت هوا. با مزه تر اينكه 22 بهمن گفته شده بود كه اولين محموله از سوخت 20 درصد ساخته شده!!!

    پاسخحذف