۱۳۸۸ تیر ۱۳, شنبه

جواب


کیهان: "داوطلب محترم كنكور از هم اكنون به تمام دوستان و اقوام خود بگو نفر اول كنكور سراسري سال 88 هستي و بعد از اعلام نتايج كنكور بدون نگراني از اين كه نامت در ليست قبولشدگان نيست، با صدور يك بيانيه اعلام كن در كنكور تقلب شده است! ولي مواظب باش كه هرگز به دعوت سازمان سنجش براي اعتراض قانوني و بررسي ورقه‌هاي آزمون تن ندهي كه خيلي آبروريزي خواهد شد. ستاد ميرحسين موسوي"
جواب منطقی: "داوطلب محترم کنکور از هم اکنون برو برای فوق لیسانس خودتو آماده کن، لیسانس با ما. آماده ایم قبل از امتحان هم رتبه قبولی درخشانی برایت اعلام کنیم. بعد هم بدون نگرانی از این که نامت در ليست قبولشدگان نيست، ما برایت همه کنکوری ها را لت و پار، زندانی و یا مقتول می کنیم ولی مواظب باش بازی های سازمان سنجش را جدی نگیری- خودی ان - تا خدای نکرده حواست از فوق لیسانس پرت نشود. ستاد محمود احمدی نژاد"


Cartoon by: Sampe - France

۱۰ نظر:

  1. مممممممم.....ممممممم....واژه بهتري پيدا نميكنم هر چي فكر ميكنم...پس همينو ميگم :دمتون گرم اقاي معيني

    پاسخحذف
  2. داوطلب محترم کنکور برو خدا رو شکر کن که قبول نشدی چون خدای نکرده تو کوی دانشگاه این اراذل و اوباش یه بلایی سرت می یارن!

    پاسخحذف
  3. سلام
    خیلی ساده‌ای اگر فکر کنی حریف زبان این‌ها می‌شوی! این‌ها به راحتی هزارپا را به جای قطار قالب می‌کنند

    پاسخحذف
  4. آقا دمت گرم خیلی حال کردم موفق باشی

    پاسخحذف
  5. داوطلب گرامی تو اصلا چرا امتحان می دهی؟؟ همه صندلی ها از قبل رزرو شده اند... ستاد م ا

    پاسخحذف
  6. جوابیه منطقی تر ستاد احمدی نژاد : این دوستمان معینی سواد درست و حسابی ندارد، باید اضافه می کرد که شما باید درس بخوانید و در کل کشور بهترین باشید. وقتی دیگران برای تقلب شما حتی یک برگ سند قابل ارائه ندارند، یعنی اینکه متحجرانه شما را متهم می کنند، مشخص است که یک متحجر هم هیچگاه در دانشگاه جایی ندارد، پس معلوم می شود که چرا همه با موسوی چی ها بای بای کردند

    - - -
    انگار از بس دروغتان بزگر بوده، خودتان هم باورتان شده. وقتی سرور عزیز سبزتان حتی نمی تواند یک برگ سند تقلب ارائه کند؛ یعنی شما هنوز دارید دروغ می گویید. به توهم طولانی دیوانگی می گویند . . .

    پاسخحذف
  7. داوتلب کنکور!
    تو چه قد اهمغی
    درس خاندن که فایده ای ندارد.تو کمی بر روی زاهرت کار کن، دوره های چماق داری را ببین.
    چند سال بعد ما ترا وزیر کشور یا حداقل مدیر یکی از کارخانه های بزرگ کشور می کنیم.
    اگر خاصطی از اکصفورد هم برات چند تا ورق پاره (مدرک دکترا)
    تهیه میکنیم
    صتاد م ا

    پاسخحذف
  8. Davtalabe gerami, age lazem nist be in be onvane tanz negaah koni, aghayan ahmaghinejad va yaran vaghti hameye damo dastgaho be name khod va familo doostano ashnayan zadan, conkuram be naam mizanan, az ghabl esme bacheyehaye khod va dustaano midan.
    chand sabaahi sabr kon, mibini...
    Andaki sabr SAHAR!!!!! nazdik ast

    پاسخحذف
  9. بسیار عالی بود

    پاسخحذف
  10. جواب کنکوری به کیهان:

    راستش من با توجه به نمراتی که در امتحانات گذشته داشتم – حتی با وجود سهمیه‌ای که برای افراد خاص در کنکور قائل می‌شوند - مطمئن بودم نفر اول میشوم ولی اکنون از امتحان دادن در کنکور منصرف شدم. میدانی چرا؟
    در کشوری که ممتحن سئوالات کنکور را به فروش می‌رساند، امتحان دادن معنایی ندارد!
    در کشوری که معترضین را ابتدا می‌کشند و سپس به مراجعه نزد قانون‌شکن برای "پیگیری قانونی مطالبات" فرا میخوانند، اعتراض کردن نیز فایده‌ای ندارد!

    پاسخحذف