۱۳۸۸ تیر ۲۴, چهارشنبه

همه چیز معلوم است


یک هواپیمای مسافری ایرانی، امروز؛ چهارشنبه، با نزدیک به صد و هفتاد مسافر اطراف قزوین سقوط کرد و همه مسافرانش کشته شدند ... مقصر از همین حالا معلوم است؛ "مرحوم خلبان"، ارزان ترین جنس هم این وسط معلوم است: "جان مردم"، سفت ترین بخش موضوع هم واضح است؛ "صورت نامبارک مسوولان نامحترم" که هنوز هم می گویند برای حل مشکلات همه جهان برنامه دارند و تحریم ها اثری ندارند. این وسط روس ها بروند با دمشان گردو بشکنند که قراضه هایشان هنوز مشتری های بیچاره ای دارد به نام ایرانی

*

کاریکاتور: آرس

۶ نظر:

  1. با درود
    این هم یکی دیگر از نتایج وارد کردن تکنولوژی فرسوده روسیه است و همان تکنولوژی که بسیجیهای جاهل آنرا به حساب احمدی نژاد و دولت ایشان وصله کرده و هورا می کشند صلوات میفرستند
    فردا پس فردا هم باید منتظر باشیم بمب ساخت روسیه کار دست خودمان بدهد در حین آزمایش منفجر شود !!!!!یا نیروگاه بوشهر در اولین روز کار مانند چرنوبیل روسیه به لقا الله برود وهزاران نفر را مصموم و ناقص کند

    پاسخحذف
  2. سلام ،آقا خوشحال می شم تبادل لینک کنید،بلکه بتونم عده ی بیشتر ی از هموطنان رو کمک کنم.http://www.pasaweb.blogspot.com

    پاسخحذف
  3. حالا هی روسیه درهاشو باز میکنه مهرورز خان بره اونجا ات و اشغالاشونو به اسم پیشرفت تکنولوژی بخره بیاره...لعنت به همه اشون

    پاسخحذف
  4. سلام محمد جان همین یکساعت پیش این خبر رو از اخبار المان شنیدم و خیلی متاثر شدم . فکر میکنم سفر کردن با وجود چنین هواپیماهای عتیقه ایی با اتوبوس در ایران مطمئن تره . البته برای آقایون که جان صد و هفتاد نفر غیر مسلمان ارزشی نداره . اونها هم جزو خس و خاشاک هفته های گذشته . روحشاد شاد و یادشان گرامی .

    پاسخحذف
  5. بهترین هستی محمد ! در این تقریباً یک ساله کمتر روزی که بود که کانکت بودم و به وبلاگت سر نمیزدم ، حداقل 100 بار سعی می کردم برات کامنت بذارم اما یا بلاگ اسپات قاطی می کرد یا سواد من کم بود ، به هر حال وبلاگتو لینک کردم و از دو تا پست هایی که گذاشتی استفاده کردم !!! خلاصه زیاد سخت نگیر می تونی با اومدن به وبلاگم ببینی چه استفاده ای از مطالب تو کردم !

    پاسخحذف