۱۳۸۸ تیر ۶, شنبه

پیشگویی های درست برای رای احمدی نژاد

*
نماینده تهران هم سه روز قبل از انتخابات پیش بینی کرده بود
**به نظر شما چرا طرفداران احمدی نژاد این اواخر این همه باهوش شده بودند؟

۳ نظر:

  1. حزب ها ، گروه ها و رفقاي چپ گراي داخل و خارج از كشور :

    هر چه سريع تر موضع خود را نسبت به اتحاد چپ و پيوستن به آن يا خارج شدن از جنبش چپ اعلام كنيد.

    شما را چه شده است چرا در سكوتي خونبار و بورژوايي فرو رفته ايد ؟ همگي به بي تحركي عادت كرده ايم ، كجاست آنهمه ادعاي مبارزه ؟ چپ هاي خارج از كشور عادت كرده اند در شبكه ها و سايت ها و وبلاگ هايي كه مخاتب چنداني ندارند هر روز شعار مرگ بر سر ميدهند هر روز تئوري سر هم ميكنند هر روز مي نويسند ، اما در راستاي تحقق اهداف خلق ؟! نه در راستاي دشمني با هم ديگر در راستاي حذف همديگر مي كوشوند. به راستي شما از دشمني با همديگر چه اهدافي را دنبال ميكنيد ؟

    چرا هم ديگر را نميتوانيد تحمل كنيد ؟ چرا در توهمات فانتزي كه براي خود ساخته ايد فكر ميكنيد خيلي قوي هستيد ؟

    اگر اين روند ادامه داشته باشد و چپ هاي خارج از كشور به دشمني با يكديگر پرداخته و چپ هاي داخلي هم به دشمني با يكديگر و دشمني با چپ هاي خارج از كشور ادامه دهند و همگي در سردرگمي به سر برند ، به كجا خواهيم رسيد ؟ آيا آرزوي برابري و آزادي را به گور نخواهيم برد ؟

    اين دشمني ها و تخريب ها خود زني نيستند ؟ چرا به جاي مبارزه به خود زني مشغوليم ؟

    بعضي از اعضاي گروه داب ، حكمتيست ها را عامل آرزو هاي بر باد رفته شان مي دانند . بايد نكته اي را به رفقاي داب عرض كنم ، آيا شما از چنين حكومتي كه به نزديكانشان هم رحم نميكنند انتظار داريد كه اجازه فعاليت به گروهي مانند داب بدهند ؟ اگر چنين ميپنداريد و در اين حد به قضيه نگاه مي كنيد براي شما و خودم و جنبش چپ ايران كه شما هم عضوي از آن هستيد متاسفم . وقتي حكومت به شما اجازه فعاليت نميدهد چرا گلوله را به سمت خودي ها شليك ميكنيد چرا از روبرو شدن با دشمن اصلي ترس داريد ، چرا از هزينه دادن هراس داريد ؟ فعالين چپ راستين هيچ گاه هراس از مرگ ندارند . اما شما و ساير چپ هاي داخل فقط به وبلاگ نويسي و خود ارضايي سياسي در فضاي اينترنت مشغوليد .

    من ميدانم مشكل كجاي كار است ، به راهي كه انتخاب كرده ايم ايمان نداريم و همگي در اين فكر هستيم كه بقيه را حذف خواهيم كرد و به قدرت خواهيم رسيد و اين نهايت حماقتمان را نشان ميدهم كه به جاي حذف دشمن به دشمني با خود مي پردازيم و عقده قدرت را در ذهن بيمارمان پرورانده ايم. زمان آن رسيده اندكي از خواب غفلت بيدار شويم ، به ياد ارنستو باشيد كه قدرت را رها كرد و به مبارزه ادامه داد ، ما هنوز به قدرت نرسيده در حال انتقام جويي از يكديگر هستيم ، واي به روزي كه با همين طرز تفكر به قدرت دست يابيم.

    ادامه دادن اين روند دشمني با خود و پرهيز از مبارزه مرا به اين نتيجه مي رساند كه نيرو هاي امنيتي غرب و حتي ايران در حزب ها و گروه ها ي چپ نفوذ كرده و به شيوه اي پنهان ما را فلج كرده اند و اجازه هيچ گونه اتحادي را به ما نميدهند .

    امروز شكل گيري يك مجموعه قوي حول يكي از مجموعه هاي قوي تر و سازمان يافته تر يك ضرورت فراروي جنبش چپ مي باشد.

    اميد وارم تلنگري براي بيداري باشد.

    به اميد برابري به اميد ازادي

    به امید پیروزی

    هامون كارگر

    www.chapchi.blogfa.com

    http://www.azadi-b.com/J/2009/06/post_66.html

    پاسخحذف
  2. مهندس جان دعوتنامه بالاترین رو یکی از دوستان فرستاد شما زحمت نکش. سلامتی تو وتداوم مطالب کوبنده ات ارزوی منه متشکرم

    پاسخحذف
  3. سلام محمد جان امیدوارم که خودت و خانواده همه خوب باشین . در ضمن فکر میکنم که چندروز پیش تولدت بوده , بهت تبریک میگم و برات بهترین آرزوها رو دارم . در مورد مطلب هم والا چی بگم مگه میشه بعداز اینهمه چیزی هم گفت . ما اینجا فعلا هیچ خبری از هیچ چیز نداریم اصلا نمیدونیم اونجا چه خبره . امیدوارم که تو و خانواده همه خوب باشین و سلامت . مهشاد گلم رو از قول خاله شهره خیلی خیلی ببوس . سبز باشی .

    پاسخحذف