۱۳۸۵ مرداد ۹, دوشنبه

توضیح ضروری

اخیرا چند ای میل تهدید آمیز از برخی هواداران جریان پان ترکیستی دریافت کرده ام . سابقه دریافت این ای میل ها که با نام جعلی ارسال می شود بازمی گردد به سه سال قبل که من در نشریه پیام زنجان به موضع گیری علیه پان ترکیسم پرداخته بودم . البته انتظار چنین خشونت کلامیی را داشته ام و دارم. به هر صورت اخیرا تصمیم گرفته ام این ای میل ها را پس از دریافت برای وبلاگ نویسان زنجانی و چند وبلاگ نویسی که فکر می کنم متن این نامه ها می تواند برایشان قابل توجه باشد ارسال کنم تا در جریان ماهیت حرکت های فرهنگی برخی به اصطلاح هویت طلبان قرار بگیرند

۱ نظر:

  1. سلام خیالی نیست آقا
    با مرگ اکبر محمدی کاش بفهمند که خواسته های لرتجاعی شان انحراف در جریان دموکراسی خواهی است.
    ادعا می کنند در جریان دموکراسی و آزادی گام برمبدارند در حالی که به
    قید و زنجیر میکشند آزادی و برابری را.
    یا حق

    پاسخحذف